Silverwood

Alla inlägg under november 2012

Av Scarlett - 29 november 2012 20:09

Och så veet ni att det var så här att jag hittade en blogg som handlade om detta i senaste inlägget


:o

 

     







NÖRDIGT



Av Scarlett - 29 november 2012 18:13

Snön har äntligen kommit JEEEEEJJ ;DD

Jag och Clara började på en snöhäst på rasten, men hann inte så mycket mer än två halvstora klumpar   

Men däremot var det en VÄLDIGT rolig rast   En kille som heter Petter i våran klass är rätt så fjantig men idag var nog värst på läänge. Väldigt länge. Han ville att vi skulle vara med i hans snöbyggarfirma men jag o Clurken ville ju fortsätta på hästen. Så sa han "Ni kan få bli Chäfrar om ni vill". Det var det absolut roligaste nån har sagt på vääldigt länge. Gissa om vi skrattade hela bunten! Schäfrar vill vi ju inte vara.. Hehe ^w^ Kul var det iaf. KUUUL   

Nu skypar jag med vattkoppen Erika. Hon tycker jag är dum nu men det struntar jag fullständigt i   


Herrå

 

Av Scarlett - 28 november 2012 20:11

VET NI VET NI VET NI VET NI   

DET SNÖAAAAAR!!!! DET ÄR 2½ CM UTE PÅ GRÄÄSET     

Jag MÄTTE faktiskt   MED LINJAL   

Jag gjorde en Minisnöis :p Snögubbe azzå   KRAMISSNÖIS MED ANDRA ORD YEEEEY   

Nu är jag glad, så glad att jag gjorde en laim alltså då menar jag ju LIME, men jag skriver laim. Så det så.

Den blev såå fin ♥♥

 

Titta vad fiin ♥   


Ajja det var bara det jag ville säga bajjbajj


 

Av Scarlett - 28 november 2012 15:44

Ursäkta att jag inte blogga igår, hann nt...Rider ju o så då.. Så ja det blev ett långinlägg idag. 

Jag kan börja med att berätta hur vädret var igår och idag. Uschi Buschi. Hemskt. Burr. Igår regnade det typ istappar när jag cyklade hem, och idag så snöade det så att man inte såg ett jvla dugg allvar!!     

Iaf, kul var det inte.. Nu kan jag berätta om ridningen.

Jag är såå glad att vi inte red igår!   För det hade inte varit kul då.. Vi hade teori istället. DET var kul :D Lina visade oss hur mugg och rasp ser ut (det är bensjukdomar) och vi fick spola benen på hästarna. Jag spolade Cropper och schamponerade hans smutsiga svans x_x Och sen så lärde Lina oss hur man knoppar... Vääldigt svårt men kul och jag lyckades faktist göra en själv    Och så var Cropper lite jobbig men det gick bra till sist..

Jaja nu kan vi snacka Today istl ;*


1. Dom har bytt till julsaker på MSP!!! Allt är snö och granar och vinter!!! Såå himla mysigt om än lite tidigt...   

Bilder:

           



2. Nu mååste jag på toa sees  

3. Tillbaks   

4. VI SKA HA KLASSDISCO!    JAG HAR KÖPT KLÄÄÄDER LIKSOM JAG SKA HA DISCOOO >_< Jaja..

5.Bollen får inte göra slut o bli ihop med Eri, Jinny2, för då slutar jag. Det känns bäst så bara. Mina bffs irl exklusive Jinny2 får gubben...

 

  


6. DET SNÖÖÖÖÖÖAAAAR ... ELLER ... Det snöaDE I think... Eller så snöar det fortfarande.. Om den bara ville ligga kvar... Det blir inge kul utan snö juh... :c


7. Jag och Cloisen har kommit på en låt, den heter 'Deppa inte om det finns en chans till'...Kanske publiceras som Lyricslåt på bloggen om det blir så. Vi får se.


8. Vi hade NOprov igår   Jag tror att det gick bra för mig, hoppas hoppas. 


Nu hade jag inget mer att skriva så nu ska jag ta reda på vad det är för skillnad på glatta muskler och tvärstrimmiga muskler.. Lol.."läxa"


 

Av Scarlett - 26 november 2012 18:45

Japp vi slog just rekordet igår. 82 istl för 80. Wewowewowewo   

Bjuder på en film som mamma råkade göra när hon försökte ta kort med sin då helt ny Phån. iPhone asså.

Jag försöker hitta mitt rätta jag i posernas värld när det visar sig att mammi filmar   




 
 



LoL

Av Scarlett - 26 november 2012 18:10

Dagens inlägg kommer handla om LOL.

Vad betyder egentligen LOL?? Eller jo, jag vet, Lots of Laughs men jag har kommit på nåt ännu bättre. Myycket bättre  

Lots of Lollies!

Mitt goseddjur heter Lollie. Yey.

Looki:


 

Gjorde den på Paint   


Men alltså Lollies - Laughs?? Välj själva.

Jagföredrar nog Lollies version



 



Av Scarlett - 26 november 2012 14:30

Hejhej här kommer dagens ♥



Dagens moviestar:

 

Random utvald bland mina online friends



Dagens blogg:

 

Fin ponny enligt mii ♥




Dagens låt:




Dagens puckade bild:

 

Såna här flyger omkring på startsidan för MyFreeFarm! :DD



Dagens visdomsord:

 




Tjarå

 

Av Scarlett - 25 november 2012 15:25

Japp, vi har vart på Täban idag igen. Kul där. Vääldigt kul ^^ Supersnälla SilverSara var där o sjöng!   

Vi var och köpte det där vi hade sett på Kapphal igår. Jag o Eri alltså. Det var vi och pappa. Jag köpte ett par metall-

byxor typ och ett skitsnyggt pösigt linne   

Kommer bilder senare..

Vi var inne på Kicks så jvla mysigt där inne, japp jag är konstig som tycker det. Men det är nog min favvoaffär ändå. NAGELLACK ♥ ÖGONSKUGGOR ♥ PARFYM ♥ FOUNDATION ♥ LIMEEGRÖÖNT LÄPPGLANS!!!!? ♥ NAAAJJS ♥

Kommer som sagt fler bilder sen. Sen sen S E N. Om ni undrar, jag vet INTE varför jag skrev så där.

Och idag köpta jag hemlig som vinnaren i min tävlingen kommer få bl.a


Ses sen herrå

  


 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Skapa flashcards