Silverwood

Alla inlägg under december 2012

Av Scarlett - 31 december 2012 21:37

Målade först mina naglar glittriga och med svart mönster på. Det var superfult eftersom att jag lät schablornena sitta kvar. Förmodligen. Men nu målade jag med
Mörkblått och sen finkornigt guldglitter och det blev desto finare nu :-)
Ha ett goodi nyår så ses vi c:

Av Scarlett - 31 december 2012 13:38

Blir inge mer inlägg idag tror jag. Har just duschat o tvättat håret. Ska snart äta saffranspannkaka, momsish :-D
Iaf ha ett gott nytt år och så ses vi nästa år! :-)

Av Scarlett - 30 december 2012 00:47

Japp jag är vaken exakt 47:00, eller nu vart det 48. Med Eri som sover över :DDD Eller, hon sover, hon vaknar över typ   

Vi har ätit lite sokolate (choklad) och snart ska vi måla våra naglar som blev fula. Asfula. Vi hann inte göra så snyggt innan bowlingen :/. Vi bowlade typ 8-9 ikväll på bana 9 och som vanligt vann jag     

Eri: Det gjorde du bara för att mina klot alltid väjde åt vänster precis innan dom träffade käglorna!   Men sen åt vi 

suuuuuupergod glass, jag tog en dumleglass och Oli tog en yoghurt och jordgubbsglass! , Mvh Eriii   

Men nu tycker jag att vi ska vara intressanta. Tyvärr har jag inget intressant att berätta. Med andra ord var detta inlägg helt onödigt. Kram ♥


 

Av Scarlett - 27 december 2012 18:32

Har gjort en till blogg med uppmaningar från Erika, en Yoohooblogg. Där skriver jag bara om Yoohooer och sånt, men om du tycker dom är söta eller roliga, eller kanske har ne eller flera, kan du väl kika in? Det vore kul med lite läsare.


 

--> http://yooohoo.bloggplatsen.se/ <--


:)

 

Av Scarlett - 27 december 2012 10:57

Hej! Jag o Eri var på Täby Centrum, jisses vad mycket folk det var!! Eri hade presentkort på KappAhl, så där var vi inne plus Kicks och Åhlens.
Vi kan börja med Åhlens.. Anledningen till att vi gick in var för alla söta Yoohooer. Såklart var jag tvungen att köpa två stycken. Båda låter!! Så gulliga - Såå söta!
Sen var vi in på KappAhl. Erika köpte två tröjor och en jacka för presentkortet och när vi ändå var där så kollade jag också lite vad jag ville ha. Det blev min livs första topp :D Vit med nån grej i mitten. Och bekväm dessutom.
Sist kommer Kicks. Jag kollade lite snabbt och lyckades få tag i en mascara som var nedsänkt från 135:-till 40.50:- Det är vad jag kallar fynd. Verkligen.



Den blåe pojken heter Blåman och den rosa flickan fick namnet Melanie. Trycker man på deras motiv låter dom. Blåingen där skrattar och Mel pussas typ   


Inhandlad på KappAhl för 149 kr.


Rea 135kr 40.50kr


Det var väl allt... Kmr ett inlägg på mina julklappar senare :)


 

Av Scarlett - 26 december 2012 09:00

Fixade en header. Ganska fin tycker jag :)


 


Puss o Kram

 

Av Scarlett - 24 december 2012 19:21

Strax blir det paketöppning och julgodisätning efter en good julmiddag. Hoppas att vissa personer kan skynda sig så att jag kan få mina saker.
Nejmen. Skötte just om Mirku (Malins hamster) och prövade att ta upp henne. Kändes mer som en mjuk geleklump än en hamster, men det var iaf snabbt ner i buren till salladen igen.
Puss och god jul ?

Av Scarlett - 23 december 2012 23:40

Glömde säga att eftersom vår inneboende 22-åriga Malin har åkt till Åmål (typ xD) till sin familj så jag får ta hand om hennes mulliga vita dvärghamster. JAAYJ ;D
Godnatt
:*

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards