Silverwood

Alla inlägg under december 2012

Av Scarlett - 23 december 2012 23:28

Blir kanske ett inlägg imorn om jag hinner. Sitter här med handduksturban och tärnglitter på den och väntar på att mina nymålade julnaglar ska härda liite till. Dadi o Klas slår in kolorna i papper. Örka skriva mer nu -.-

Syns kanske nt så bra men det är vagt guldglittrigt på dem?

Av Scarlett - 22 december 2012 21:40

Har just installerat bloggappen på mammas iPhone. Sitter i köket och gör julgodis (okej, gjorde) med mamma, David och Klas. Klas o jag satte ihop pepparkakshuset och uppfann därmed nya mordena pepparkakstaket. Snett och inte skorstenen i mitten.
Sen dekorerade jag huset medans Klas gjorde knäck, och David gjorde marmeladgrej plus kanderad ingefära. Jag och Dadi lekte lite med figurerna innan han skalade dom och kokade dom till "pommes frites". Dum som jag är slickade jag på en sån för (första gången ever) och det var inte jättesött direkr. Jag bah GAAH, men nu får jag nt blogga mer.
Hejdå ?

Av Scarlett - 22 december 2012 11:45

Ni mååste medge att det blev mysigt i min trädgårde efter fixelifixet idag.   

 

Älskar när djuren är glada, det snöar och är så där halvmysigt även i trädgården   .


Chattat med Maya, Claris "kompis"... Hon heter Amanda336 på Msp och hon är verkligen skittrevlig att skriva med! Ett tips till er som gillar att chatta... Hon är snäll, söt, rolig och schyst. ;)


Kaanske ska till Steninge julmarknad med mam och Dadi och Klas. Mina 26- och 27-åriga brorsor alltså.

Måste köpa en julklapp till mormor bara den enda presenten som saknas :D Hon ska få en gossegris. Hon gillar grisar, hela hennes kylskåp är fullt med grismagneter bland annat.


 

Nu har jag ingetmer att tråka ut er med bloggar väl lite till senare..


Av Scarlett - 21 december 2012 15:56

Just nu känns det så jvla bad. För ingen lyssnar på mig utom mina kompisar i skolan. Fast problemet är att nu är skolan slut så det går iaf inte att prata med nån där. BAD   . Jack gjorde slut, vet nt vrf, jag är blockad på Mfz för nåt jag inte har gjort. SO BAD. Och hoppas på mitt liv att jorden inte går under idag. Jaja. 

Nu ska jag ut till ett ställe som verkligen är som klippt och skuret för att göra av känslor på. 


 




 

Av Scarlett - 20 december 2012 20:30

Har gjort en video.. Ni vet om jorden går under imorn älskar jag fortfarande alla bloggläsare, att blogga, min familj men framförallt choklad   

Jag gjorde en snabb Remember December av Demi Lovato, bara i typ 1 min.


Fin va?

Nä godnatt nu   


 

Av Scarlett - 18 december 2012 18:21

Täänk... T-t-ä-än-n-k-kom--- jorden faktiskt går under på fredag.... Det sägs ju att den gör det.. Vissa campar uppe i nåt mysko berg i La France.. Ruggigt asså.. Fy om jag dör så vet ni att jag fortfarande gillar choklad och älskar att  blogga. FRV!   


Jaja, mamma tror inte på det och det är bara att hoppas att det inte är sanning (Vilket det är ungefär 25% chans att det är). Det dåliga med det är att viinte ens får fira jul isf!! D:


Nä orka skriva mer nu men en bild får ni väl för ja jag erkänner jag är dålig på att lägga in bilder.


 



 


Av Scarlett - 18 december 2012 17:30

Jag o Eri har idag tittat på Yoohoohemsidor. Yoohoo är alltså ett gosedjur med stora ögon som finns i många färger och former. Skitgulliga är dom också. Jag har två såna, båda specialare. 


   

Såna har jag. Papegojan heter Popo och kaninyoohoon heter Lollie.


ASGULLIGA!


Jag ritade av en av Eris Yoohooer, Pooh...

 



Den här ritade jag på Paint

 

Jag gillar den c:


Ville oxå bara säga att det nt blir nån bloggning på måndagar.. Örka förklara vrf..  Puss :*

 

Av Scarlett - 16 december 2012 10:36

Jag ÄLSKAR choklad. Momsish. Igår fick jag en ny sorts choklad av mamma. Strawbey Cheesecake. Jag har fortfarande kvar av den. Mm    


   


Och så ä det ju 3e advent idag då.

 

Ja, jag har gjort denna bild på Paint, ja.




 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards