Silverwood

Alla inlägg under december 2012

Av Scarlett - 15 december 2012 20:17

Om ni undrar: Ja, det står Köönstisch som rubrik. För konstigt alltså. Ni som inte spelar MSP borde faktiskt dessutom skita i att läsa detta.


Det är nya bl a konstiga saker på MSP.

1. Vi blinkar!!!

2. Vi gör animeringar vi inte har när vi är i chatten elr i ett annat random rum.




    

Har NT den..!


Inte den heller..



 

Eller den..



   

Och inte heller den. Hehe.




 


Av Scarlett - 15 december 2012 19:24

Det verkligen askul att rita på Paint. Bl a för att man behöver inte höra att man ritar fult, det är inte så lätt att rita på datan men jag är faktiskt rätt duktig på det. Bättre än att rita irl iallafall.

Detta gjorde jag i torsdags så där på Lucia:

 

Bra gjort va?:D






Angry Birds. Ah. Tyvärrsåorkade jag inte gör fejset på bomben, sorrie   


 




 




Av Scarlett - 15 december 2012 17:57

Sry att jag inte har blöggat på nån dag, hann bara nt.


I detta inlägg tänkte jag skriva om mina knasiga drömmar   

I natt sov jag hos mormor i Nacka. Ganska mysigt där jue, men.. Ööh.. Mina drömmar är liite konstiga vart jag än sover. 

Drömmen lyder:
Jag och mamma kom in på en typ pub elr nåt xD Det stod en massa långbord med barstolar till. Vi satte oss bredvid en kvinna med fula tänder av allt sprit hon hade fått i sig. Sen så efter ett tag kom nån typ gubbe som vi tydligen väntat på, och vi satte oss vid ett fyrkantsbord med soffa till. Sen så började vi drick typ öl (jag oxå), det var nån gul grejsimojjs och jag fick dricka det trots att jag var så liten och det var alkohol. Efter ett tag gick jag ut och typsåg på när pappa typ fick åka cross under skapandet av musikvideon till "I wanna go" (Britney spears låt). Det var ett monster där och så var jag med om lite äventyr men efter ett tag så kom jag in på puben igen och då typ var det som att det inte gick att svälja mer sprit, så jag fick helt enkelt typ kräkas upp det som typ fanns kvar vilket var vääldigt mkt. Jag kunde inte andas, men allt gick bra tack vare den underbara näsan och dess andningssystem.   







Iaf och så drömde jag lite andra random drömmar i olika omgångar.


Jag kan ju tillägga att jag för nån dag sen drömde jag att jag var en puma i en typ förhistorisk livsfarlig övergiven (jag vet, det hänger nt ihop men det var en dröm) djungel som jag, Eri och Clari typ klättrade omkring på. Och helt plötsligt var jag en människa och så skulle jag knacka på en storväxt mans dörr.



PoK


   


Av Scarlett - 12 december 2012 16:58

Tävlingen höll på längre än väntat, ja. Men jag får väl ta o gratulera Paloma för ett fantastiskt bidrag, hehe det var ju bara hon som var med, så... Men det var bra. Hon skrev:

Okey!
Då är jag med;) Jag gillar tävlingar!
Det bästa med julen är att man får vara ledig och krama och gosa med dem man älskar, och se min dotters ögon glittra då hon öppnar sina paket! Det är det bästa med julen, tycker jag!

 


Grattis Paloma, ska kontakta dig så får du din vinst    



 

Av Scarlett - 12 december 2012 15:53

Idag är det den 12/12-12. Sista gången detta sekel. Så är det.

Och just nu, klockan 15.58 är mina fåglar fria och sitter korkade som dom är olyckliga på burtaket trots att det är öppet vid alla ingångar -..-

Jaja idag åkte vi skridskor med Ettorna, Tvåorna och Treorna i Vallentuna Ishall hall A.

Jag hade inte skridskor eller hjälm, men som tur var fanns det där så jag kunde glida omkring lite fåfängt och använda de få tricks jag lärde mig när jag gick på konståkning när jag var typ 6 år. För ja, jag har gått på konståkning när jag var mindre. Nån termin typ sen ville jag bara inte mer, så det så. Men det var konståkningsskridskor, såna med taggar där fram, och dom är mycket svårare att "glida" med tycker jag. 


Har gjort lite grejor på Paint, ni kan få se dom.



Stormande hav   



 

Inte jäättesnygg kanske men Kbry.




  

Den rödringade är min. 





 

En sån där grej på Paint och Word som står för Spara ni vet 




Orkar nt skriva mer nu Pöss ♥


 


Av Scarlett - 11 december 2012 19:15

Har gjort flera Kate idag, men det här var den snyggaste ever.


  

Fin va?:D



 

Av Scarlett - 10 december 2012 20:07

Ett assnabbt inlägg med min julkalender som jag gjorde på paint:

 

Fin va c:



  

 

Av Scarlett - 9 december 2012 20:46

...Är precis vad jag behöver nu. Precis absolut. För mitt hår är typ ihopflätat kan man säga. Nu sitter jag här med mumi bakom mig som försöker reda ut det medans jag bloggar och skriker med jämna mellanrum. Perfekt anledning att komma i säng sent en söndagskväll, jag vet. Mamma har själv konstaterat att det kanske behövs klippas av hela alltet men det kommer se helvrickat ut, liksom tänk er att gå omkring med hälften så mycket hår där bak som där fram.   


Nu har jag ont där bak, puss ;*


 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Skapa flashcards