Silverwood

Alla inlägg under december 2012

Av Scarlett - 8 december 2012 21:10

Nu har jag varit inne på Paint och petat. Askul jue. Jag gjorde en svart iPhone och ett tangentbord. Dom blev asfina. Om ni undrar; ja, jag gillar att säga askul eller asfint etc. e.t.c, etc, e.t.c??? Skitit

 

    



Japp ses   

Vill bara tipsa om min Msp-killes och hans syrras blogg http://football-life.bloggplatsen.se/

Urgullig :*

Nejman hejdårå


 

Av Scarlett - 6 december 2012 20:10

Jag tänker - en gång för alla - bäretta (gud vad jag var bra på att stava då, men det får stå så nu palla inte ändra)

Den ... Damdomdam... SANNA HISTORIEN OM .....

OM...   

OM...   

OM................


Min längd!   


Jag är jue 10 år och som många inte fattar så är jag långväxt. Inte bara nån sån där liten charmig centimeter till dom andra, myyycket mycket mer...


Förbered er på en chock, troligtvis den största ever..

           


Jag är ... ca ... .... ... ... ... 1...........6.........5 cm.........................

True True True True True True I Promise!!


Det är helt superasskitsant att jag är 165 cm ungefär. Japp. Så är det. Men hemskt var det väl ändå nt??


Kramis

Kunde inte låta bli ^^




 

Av Scarlett - 6 december 2012 15:37

Hej. Hej. Hej.   

Nä nu tänkte jag prata eller snarare skriva om dumma blondiner. Jag är ju blondin. Japp jag är. 

Blondiner finns det ju mycket skämt om, blondinskämt är dock ganska dåliga. Asdåliga faktist.

Blondiner är också kända för att gå in i glasdörrar, slicka på lyktsolpar och fastna osv. Jag tänkte faktist att jag ska gå ut och slicka på en lyktstolpe sen, snart faktist.   Jag kommer ha vittne. Cloisen, CloakClurken helt enkelt. Min kompis. Japp så är det. Nä nu går jag ut och slickar  på en lyktstolpe ses snart :D


Heej nu har vi vart ute jappi. Det funkade inte    Men en kul teater och några jättegulliga bilder på mig och lyktsolpar samt varmvattenflaskan. Hihihohohaha.    Jaja nu ska jag o Clari spela Mfz (MyFreeZoo) och Msp lite.

Puss

 


 

Av Scarlett - 5 december 2012 19:03

   Det var sista gången på ridningen igår!!   

Men jag hade tur som ens kom dit hehe. Hehehihihoho. Fråga mig inte varför jag ens skrev så för jag har inte en blekaste aning.

Men mamma fastnade i en kö i Upplands Väsby typ och - den - kön - stod - STILLA   Vi kom till stallet kl 17 när vi eg ska börja lektionen/uteritten i detta fall. Då var det snabbt in, välja häst, ta av täckena, tränsa och kastas upp. Sen bar det av på en lurvig, taggad, urskön och varm Charlie. Ut på stig/vägarna i ett världsunderbart snölandskap. Traven gick jättebra fast Lina, ridläraren, fick hålla i honom eftersom vi känner till sen tidigare vad han kan för konster (om ni undrar har den busen bockat av mig två gånger på samma ställe och samma sätt tidigare). Trots att han var het så var han som värsta ridskolehästen. Fast så kan jag ju inte säga. Nänä. Han är en ridskolehäst ju. Hehe dum jag är   

Sen fick vi fika uppe i klubbrummet. Muffins, pepparkakor och cornflakeskakor?? Det var iaf superasgott.



Det var ridningen det :D


Jaja ni får väl nån bild på Charlie

   

Han ser inte riktigt ut så just nu, han har "bleknat" lite. Ha är typ flugskimmel,typ en bläs och en snopp (tolka det rätt, det är ett tecken på mulen)



Av Scarlett - 5 december 2012 18:01

Jag har inte blöggat sen i måndags typ. Fy och smiskpisk på mig. Fyfy.  


Usch och tv och blä. Mysigt väder eller hur. Superduperasmysigt ute i eftermiddags.  Snödtorm och det tog mig 30 MIN att gå hem fast det brukar ta 15 MIN    Nu ska i få veta det hemska med att gå hem just precis då.

1. Jag måste lämna Eri i bussens händer :'((

2. Det känns som om det regnar GRUS :o

3. Jag ramlade en gång i en halvmeter hög snödriva och funderade på om jag inte skulle ta och stanna kvar där tills jag var översnöad

4. MAN SÅG INTE ETT JVLA DUGG 

5. Det var kaaaallt 

Jätteasbra ursäkter I know 



Nu ska jag gå to the papi ses sen   



 

Av Scarlett - 2 december 2012 10:50

Jag var med mammi igår på det. Så jvla kul och fint gjort tycker jag. 

Jag lovade Eri och Clara att filma lite/ta kort och det gjorde jag helt klart. Nästan på allting faktiskt. Men jag kan ju lika gärna lägga upp på bloggen tänkte jag.



Avslutningen var ganska fin


 
 
 
 


Lite juligt innan slutet
 
 
 


Åsnor är så söta!
 
 
 


Steeplechasen vart lite dramatisk i slutet, men alltså SHIT vad många shettisar från stallet som var med! Elin på Furir, Ida på Kevin tror jag, Inez på Manolito/Manne och Maja på nån typ   Furreburre vann iaf med Elin. Grattis   


   


Eldkonster WOW   
 
 
  

 

Melie Pihilppot och hennes lejonponny ^^ Där uppe alltså


 


Agility med landslagsryttarna och deras hundar :D
 
 
 
 
 
 


20-span med minisar   
 


En lös flock med russ frånGotland :)
 


Nu måste jag stänga av pussi   


 
 

Av Scarlett - 1 december 2012 11:47

Japp jag gjorde en julmspvideo här kommer den   


Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Skapa flashcards