Silverwood

Alla inlägg under januari 2013

Av Scarlett - 8 januari 2013 10:45

..Eller vad man nu säger ^^


piZap.com finns det jättemånga effekter för webbkameran! Tänkte visa några:


Ghost - Den rörelsen man gör, gör en annan jag efter mig! Om ni förstår.. Det finns alltså två jag.


 

Mirror Left - Niice      



 

Water - Under vattnet-effekt! Den en cool faktiskt.



 

Snow - Sitter man stilla så landar snön längs konturer dessutom! Dom fanstnade på mina ögonbryn, LoL ^^





Steam- Imma. Går att gnugga bort med facet. Coolt   


     

Fisheye - Punkten mitt i bilden är rundad så att man kan se ut som en professor, eller varför inte som en tecknad figur??   


 

Fire - IIIIIH  Nä men den är ascool.



Effekterna hitar du på piZap.com

 

 


Av Scarlett - 8 januari 2013 10:36

You don't noooow.. Jag lyssnar på One Direction   Men jag gillar dom INTE. Ibland måste jag bara lyssna på dom. Fast då lyssnar jag bara på What Makes You Beautiful. If only ypu so I can see.... Den är lite bra. Den enda bra. Men nog med 1D


En tjej på MSP frågade om hon fick fick vara med på bloggen. Vrf nt?


 



Jaja, hejdå. Klockanär kvart i nu, hejdå.



 

Av Scarlett - 7 januari 2013 22:00

Lovade ju det... Tog bara på det jag tyckte mest om:


Amerikanska dvärgigelkottar. Känns ungefär som plastbarr ^^


En av dom pilade runt längs kanten superfort, såå gulligt ^^


Miniatyrhästar. Den gråskäckiga var strävare än man kan tro...


i fågeltältet


Tror att ormen hette .. Kycklinghuggorm   


Den där hette ögonfransorm, passande!   


En ashäftig svartvitfläckig dvärghamster!!??!


Det här är nog världen mysigaste får. Kinden var som sammet!! (Nu ska jag ha får, punkt slut!)


Och innan vi gick ut klappade jag en gullegulle get, och samtidigt mötte jag en tjej som går i 6-års där jag går! Ibland är världen liten...



Sorry för fartsuddiga bilder, men djur springer gärna omkring, och det varså mycket folk o så.. Jaja, nånting iaf.

Godnatt     




Av Scarlett - 7 januari 2013 20:59

Ja, jag vet, det är kostigt, men petshops har börjat bli kul igen. Det finns en aasnaaajjs app för iPhone/Android (jag har ju android) med LPS. Gulligt verkligen. Appen heter såklart Littlest Pet Shop.Och så gjorde jag o Eri en Pet Shop-stad med hennes Petshops och grejer. Erika tyckte faktiskt att jag var duktig som pillade så mke och tyckte jag var bra på det. Jättebra c: But... LPS är nog inte så intressant.. Hehe   


Skolan börjar alltså på Onsdag. Bajjsdumma skolan. Fasdet är ganska kul där, bara efter lovet man nt längtar tillbaks alltid :/ Jaja, imorn kommer Linnéa och Eri hit. Får se vad vi hittar på, hoppas bara Linnéa inte skrikande springer ut efrett tag av fågelskriken. Hon har inte vart hos mig sen jag skaffade pappisarna. Om Linnéa går med på det kan vi kanske hålla på med petshops lite. Vad vet jag   


Ajja, en bild på fåglarna och en på mina Pet Shops ^^ Så det blir nån färg på inlägget.


 

Gula = Fire, Gröna = Mango


 

Ja, jag erkänner... Vissa namn var såna namn som jag kom på just nu, lite random men dom passade bra.


Ska göra ett inlägg från mammas mobil nue, bilder från Husdjursmässan :)


 


Av Scarlett - 6 januari 2013 12:59

Det här blir ett inlägg från MSP NYTT MOUSTACHE WOMAN LIVE!



Jo, jag var med om ett DIAMANTÅK!??!?!?!?! i Paris Gallerian, NIIICE!!!!?!

Jag tror att jag fångade alla pengar utom typ 3   

Hann inte ta en bild, bara mitt motto var FÅNGA FÅNGA ALLT DU SER NU OLI :*


Fotbollsshowaren tyckte att jag skulle fixa mitt facemed mörkare hy, biege läpper, mer fräknar och rundare näsa. Jag visste inte att killar kunde styla tjejer så bra för jag blev supernöjd. Så det tänker jag behålla.

 

  


Och så har jag gett honom typ 15 autos för att han ska levla, älska alla hans ab's, looks och tittat 5-stjärnigt på  alla hans filmer. Haha (Kan man säga var belöningen för att han  gjorde mig så snygg).


DET VAR ALLT FRÅN MSP NEWS MOUSTACHE WOMAN LIVE!!!!    Puss   


 

'.'

Av Scarlett - 5 januari 2013 16:55

Det är nåt läbbigt på gång. Nåt hemskt. Det ringer i pappas hemtelefon varannan minut   Men när man svarar så är det ingen där. Nu har det ringt typ 5 ggr. Nu ringde det igen :/ AHAAA det var farfar som inte hade full kontroll på sin mobil   Bra bra, nu är jag inte rädd längre C:


Såå, lyckats läsa mig till hur man gör fett asnajjsiga grejer i menyn. Som klicka här-grejen och regnbågstexten. Inte klar än.. Men nån som kan förklara för mig hur man lägger in såna där Animated Gifs???! Fattar inte grejen.


Var på husdjursmässan idag, sry men örkar nt berätta all. Föör mke. För mke. Menkan tala om att vi köpte två lotter vid marsvinshjälpens monter, man får alltid pris, men svårt är det att vinna 1:a. Fast vi gjorde det, ja o mammi!! Vi valde en korg med gott i, bl a en chokladkaka, marmelad, saltiner och massa andra saker. Och den andra lotten var tredje pris, det sämsta ^^ Men valde ett asgulligt halsband med guldkedja och en svagt blå-genomskinlig droppe slipad som en diamant. Fast det var ingen diamant. Det var en plastbit. Jaja, lika fint iaf. Dumma dumma jag, nu skrev jag ju mkycket om just det bara för det >_< Jaja.


 


 

Av Scarlett - 4 januari 2013 22:17

Har inte slutat tänka på kossor, sry c: Men men ni är underbara som läser mina värdelösa inlägg iaf (Klart att jag  var ironisk, älskar mina egna inlägg :3). Anledningen till att det står Amen är för att Fanta02 brukar säga så, och just nu diskuteras det i ett forum om vem som ska bli Fanta privata BANANPERSON   Mst bah kolla om hon svarat <-:

Nejmen vart nästan hela dan med Linn och Saga (kompisaar) och vi har lekt, lekt, lekt, spelat spel och spelat spel plus tittat på epic horse fails. Najjs   

Imorn blir det Husdjursmässan i Kista med endast mamma, frågade Eri om hon ville följa med men kunde nt   

Ska bli roligt hur som helst. Är där nästan varje år, fast då med Linn o Saga som har en engagerad mamma i Marsvinshjälpens monter. Brukar sitta i klapphörnan med att marsvin med dom och sen gå runt och titta på allt gulligt och fint ♥ Saga visade ett foto på väääärldens sötaste föl med vinterpäls ochfölpälspå samma gång! Jag bara tänka mig. Gaah nu fick plötsligt en tanke på de Siamesiska katterna i Lady o Luffsen. GAHAHAHAHAHA XD

MJIIJHIIHI. Men kan nt blogga mer nu, ska vällägga mig snart så jag orkar upp imorn cx


 

Av Scarlett - 3 januari 2013 21:57

  MJÄH. Har fått lust att leka Krepi, so, ja. Just nu diggar jag dessutom kossan ^^ Muuhuu   

Har skrivit lite överallt mitt nya motto:


 


 

(Observera min nya förebild och egna påhitt: Kossa-smileyn!  -..- Prickarna står iaf för näsborrarna. Muh.


Och så avslutade jag med att gå runt och säga mumuumumumu i alla chattar där det var mycket folk  

 


Ajja, blir väl mer imorn. Puss :*


 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards