Silverwood

Alla inlägg under januari 2013

Av Scarlett - 2 januari 2013 21:30

Jag sa ju förut att kylskåpet var trasigt    Så då åkte brorsan och mamma till Elgiganten och köpte ett nytt. Perfekt, för nu visade det sig att det dom hade köpt var en FRYS. FATTA F R Y S och inget nytt kylskåp. Haha så bra -..- .

Jaja inget att göra åt nu, ska typ fixas imorn :/


 

Av Scarlett - 2 januari 2013 17:43

Underbart att det är 2012. Men det kan nog börja bättre. Faktiskt. För gammalt som det är, gick vårat kylskåp sönder idag så all mat som måste vara kall står ute. Perfekt   

Jaja, huvudsaken är väl att världen inte går under och det gör den ju då inte. Som tur är ^^

Hursomhelst måste jag bara säga att programmet som jag nyss fick nys om är asbra om man är en kreativperson vilket jag är. Sidan heter piZap.com och är rena collagemaskinen. TAACCKK KREPI FÖR ATT DET STOG JUST DÄR JAG TITTADE ANNARS HADE JAG ALDRIG HITTAT DIT C: 

 

( Den är nt klar på bilden )

Men nu kan ni nog om det. Har inge mer att blogga om tyvärr, so schaa :3   


 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards