Silverwood

Alla inlägg under februari 2013

Av Scarlett - 23 februari 2013 12:23

Idag har jag gjort mina allra först header till någon annan! Jag gjorde den till Dellamarie, men jag tror inte att hon har satt ut den än.

 

Men jag blev iaf väldigt nöjd, det är den första transparenta headern jag någonsin gjort.   


Men nu ska jag göra något jag har varit dålig med IGEN, dagens låt & Moviestar.


 

Av Scarlett - 22 februari 2013 15:15

Jag har inte bloggat något idag förvart det finns inget Internet. Då kan ni ju tänka er vilken rolig dag jag har haft idag.

Så nu bloggar jag från mobilen, för jag har så tråkigt. Men jag vill också säga att jag ska få Clara Henrys autograf, ni kan bara gissa hyr glad jag är nu x'D

WIIIOOOOIIIIOWOLIOLIOELIIII CX

Av Scarlett - 21 februari 2013 10:55

På MSP går det ju inte att prata med någon i Gallerian. Det var flera veckor sen som någon stod och pratade i en klunga. Som jag såg iaf. Jag är ju sjuk och så gick jag dit för o kolla om nån ville snacka, det brukar vara ganska lätt att hitta grupper och hänga på dom. Sen har man trevligt i 10 minuter på ett oseriöst sett. Men nu så sa jag hej, ingen svarar ju ens!?!?! Man försöker starta ett samtal, omöjligt. Helt omöjligt. Det händer alltid nuförtiden. Ingen säger ens hej tillbax. Pyttsan. Jag får väl göra nåt annat då.


 

Av Scarlett - 21 februari 2013 10:52

JAG ÄR I RAMPLJUSET KOLLA! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Jag skrev ett meddelande och efter 15 sekunder så komjag upp, hehehe. Jag är ju bäst.  

100% SANT!!!



 

Av Scarlett - 21 februari 2013 10:16

IGÅR HADE JAG 99 SIDVISNINGAR PÅ BLOGGEN HERRREGUDHERREGUDHERREHGUD. OCH 18 UNIKA BESÖKARE. OMGMGOGOMGMGOGMOMG   

Det är Rekord, vet ni det?? Synd att vi inte fick det till 100. EN besökare ifrån 100. Så dissad. 

Nej, 99 är mycket. Så det så. Men, äh.. Ska göra ett inlägg till snart. 


 




 

Av Scarlett - 20 februari 2013 19:52

Kolla vad jag gjort alldeles själv   



Photo Flipbook Slideshow Maker

Tihi så fint jag blinkar och samtidigt diggar musiken!


Jaaoow

 

Av Scarlett - 20 februari 2013 12:04

Jag har ju en omröstning där man kan välja vilken klädstil som man tycker mest om. Nu är det ju bara 8 som har röstat, men flest av dom 8 har valt kawaii. Därför blir detta ett kawaiiinlägg.


Först vill jag bara säga att Kawaiidesign.se har jättemånga fina saker som bara är kawaiiinspirerade! Jag har fastnat för ett mobilsmycke för 39kr, som föreställer ett grönt tacobröd (?)

Den är superdupersöt!

 



Gullig muspekare som för kawaiifigurer efter sig. ^^

 





Här är min kawaiisminkning, En hel video hur jag gör + bilder. Håret orkade jag inte filma hur jag gjorde, men det är valfritt hur man vill göra och det jag gjorde var inte avancerat. 


  


 






Titta vad jag gjorde för något   

     

Tihih söt va?

Och efter mycket småfix gjorde jag denna  Kawaiiig! Tihi 

 







Kom ihåg att du kan klicka på bilderna för att se dom i större format!


Hejdå!

 


Av Scarlett - 20 februari 2013 11:53

Ja som sagtså gjorde jag chokladbollar igår. Med myycket socker. Momsish.


  '


 


   


Ja, dom var goda. Men jag har bara ätit en.


 


Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards