Silverwood

Alla inlägg under februari 2013

Av Scarlett - 20 februari 2013 11:42

Idag måste jag gå ner till Coop och köpa det här för att överleva halsont och nysningar:


Choklad

Te

Handcreme (fast mamma skulle köpa den)



Sååå... Jag skypar med Erika nu. Båda är sjukelisjuka. Hon har typ influensan och jag, ja, ni vet, har ont i halsen och nyser och snorar. Jag dricker te 24/7, men hjälper det? Najj knappast. Det går över efter några koppar på raken, men sen kommer det onda tebaks  

Förresten jag har ju gjort om headern. Hehehhe. Den vart såå fin   


Jaja, får väl se vad jag gör nu. Joo men jag kan ju göra ett inlägg för jag bakade chokladbollar igår. c:


Hejsvejssålänge.

 

Av Scarlett - 19 februari 2013 17:04

Titta vad jag upptäckte för nåt, ni vet på kanten där man kan "Hajpa".


Kolla:

 



-Kom in vetja! Så får du en enhörning!


-Ne, skoja!!


  

HAHAHAHHAA HUR HIMLA NAISIT VAR DET DÄR C:


Förresten, någon helt konstig person ringde mig på skype nyss. Hon hette typ såhär: *En massa kostiga tecken* Anna En massa konstiga tecken blalablablaa. Crazi Crazi. Men jag svarade ju inte.


 


Av Scarlett - 19 februari 2013 12:30

JO jag ska...


Baka chokladbollar √

Blogga √

Spela StarStable (Om jag kommer in d.v.s) - Kom inte in D:

Kanske gå en liten promenad √

Chilla √

Längta tills jag får en semla √

Önska att Erika kunde svara på Skype, kik, sms eller MSP. För hon har inte gjort någotdera idag trots att hon var inne på MSP. √ (Hon svarade, vi har skypat)

Kanske kanske pyssla √

Göra något annat konstigt mysko om jag hinner. Får se vad isf.

Måla naglarna knallröda ^^ √

 

Hejdå   

 

 

 

 

Av Scarlett - 19 februari 2013 12:16

KOLLA VILKEN KONSTIG SÄKERHETSKOD jAG FICK O.O


 


BLÖÖHÖHÖ   



 

Av Scarlett - 19 februari 2013 09:24

Jag vet inte varför men jag har börjat spela det igen. Såå najjsigt spel. 

Det som är bra är att det inte är typ blod eller nåt sånt, utan man blir till några kolbitar om någon skjuter "ihjäl" en. Man är alltså en blå eller röd bil somkör mot det andra laget. Det finns olika vapen så som Kulspruta, kulsprutax2, minor och mycket mer. Det ÄR kul, även om det inte låter kul!


KLICKA HÄR FÖR ATT SPELA TEAM TANKS


Här är några bilder..


   


Hehehehehehe hejdå.   

Av Scarlett - 19 februari 2013 09:17

JAG ÄR SJUK IDAG TRALALALLA. JAG ÄR SÅ GLAD FÖR JAG ÄR SJUK. TJOHOJOHO. JÄHH. 


Tänk om Eri kunde logga in på Skype!   

Jag måste ha någon att prata meed :P

För hon är väl inte i skolan???

  Hoppashoppashoppashoppashoppas


 

Av Scarlett - 18 februari 2013 15:41

JAG ÄR SÅ GLAD FÖR JAG FICK ONT I HALSEN DET BETYDER ATT JAG KANSKE FÅR VA HEMMA IMORN FÅR BARA SE TILL ATT FÅ FEBER OCKSÅ..   

Eri blev sjuk igår när jag var hemma hos henne och vi hoppas med hela vårt hjärta att hon smittade mig. Så att vi kan skypa hela dagen. Och så har jag lust att vara sjuk. Gud vad jag har lust. Jag är glad. Idag har jag varit trött och fått ont i halsen. Ibland försvinner det när jag äter eller dricker något varmt, men det har inte gjort det. Fick ont innan lunch och det har inte försvunnit än. So Happy. Jag SKA vara sjuk imorgon. Jag SKA. 

JAAA JAG INSÅG JUST ATT JAG HAR 37.7 I FEBER YYYYYEAAAAAAÄÄHHHHH OJÄÄÄOJÄÄ   


 

Jaja, hejdå. Hejdå.


 


Av Scarlett - 18 februari 2013 14:56

NiHarKonstigaFrågorNesia. 


Jaa det skulle jag kalla det. Men ärligt, det var inte mitt påhitt. Titta själva.


 


Hehehehheehehehehehehedhehehehehehe. Ojsan. Ignorera D-et som kom med, orkar inte ta bort det.   


 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards