Silverwood

Alla inlägg under februari 2013

Av Scarlett - 8 februari 2013 19:24

Jag vet inte, ska jag börja med Dagens igen? Isf kanske bara dagens låt och dagens moviestar.. Jo, det gör jag. Då kör jag för idag då C:



Dagens moviestar:

 



Dagens låt:




Pussi pussi C:


 

Av Scarlett - 8 februari 2013 18:24

VET NI VET NI?!?!??!?!

Mamma är sjuk så jag fick handla nyponsoppa, vaniljglass och en coca cola till henne. DÅ SÖPTE JA EN STOOR SOKLADKAKA TILL MEJ SELV. JAG HAJ ALLTID SVÅT ATT VÄLJA SMAK MEN NU TOG JAG FRUKT & MANDEL, GÅTT GÅTT   


 

TITTA TITTA :D



 

Av Scarlett - 8 februari 2013 15:33

 

Dessa sover jag med... (plus en tillyoohoo som jag inte hittar)


 

Dessa ligger bredvid mig i sängen. 17 tror jag det är.


   

Dom här är på en hylla ovanför min säng.


 

Skippie sover jag också med..


 

Och Lollie...


 

Och Mickis.. Är egentligen ett bokmärke men jag tyckte hen (är varken tjej/kille) var för söt för det så hen blev ett gossedjur.


Förlåt för dåliga bilder!

 






 


Av Scarlett - 8 februari 2013 15:07

Idag fick jag ett PennyGirlpaketet. YEEEEH alla pennygirls det är ny design   


Detta fick jag:


   

Två böcker


 

En ny samlarbox



   

Fodral till en värmesak                                                             Klistermärken




     

Tidning


Tubsjal eller vad dom heter, som man kan ha runt halsen eller så.


   

En värmesak så om man bryter den där metallsaken så blir det varmt och man kan ha den, lovely   



Det var allt, hejsvejs.

 


Av Scarlett - 7 februari 2013 19:31

Spela då:

(klicka på spelnamnet för att komma dit)


Bad IceCream 2


Friv.com


Twin Shot 2


Bad IceCream 1


Eller så tittar du på mina MSPvideos som jag har gjort. C:








Nu har du slösat lite tid, ellej huj? Tacka mej :3


 

Av Scarlett - 7 februari 2013 19:13

Eri vill ha fler inlägg. Okej men du är ju sjuk det kan ju bero på det.


FINE denna vecka minst 3 inlägg varje dag. Okej för din skull.


 




 

Av Scarlett - 7 februari 2013 18:53

Lite om mig todej.


Jag bor i Vallentuna i Stockholms län.

Jag har haft hund hela livet.

Jag älskar att måla naglarna.

På MSP heter jag Fanny150 och är i level 12, snaart 13.

Jag går på Hjälmstaskolan.

Jag är lång, blond och blåögd. Men gillar INTE surströmming.

Jag går oftast i tights och korta jeansshorts.

Jag går i fyran i Montessori.

Jag rider 1 timme i veckan och spelar volleyboll 3 timmar i veckan.

Jag har en massa yoohooer.

Jag älskar choklad och äppelmos. Och semlor. INTE TILLSAMMANS DOCK 


Och nu orkar jag inte skriva mer så ja, hejdåsan.


 

Av Scarlett - 6 februari 2013 17:19

Jag hade tänkt göra Chubby Bunny men hittade inte marsmallows, så körde med polkagrisar istället. Så nyttig jag är. Jag svalde dom inte.

 


 

Haha hur bäst får man vara på en video ;D

 

 

 
 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards