Silverwood

Alla inlägg under februari 2013

Av Scarlett - 6 februari 2013 15:31

Jag har väldigt många vänner och en stooor släkt. Därför tänker jag bara berätta om min familj och dom vänner jag är mest med. 


Vänner


Erika - My bff ♥ Leker med henne varje måndag och lite till.

Clara - Min bff efter Eji. Leker ibland på torsdagar.

Linnéa - Min bff efter dom där två. Vi leker ibland ibland på helger & lov

Bianca - Vi lekte på dagis och i 6-års och i ettan, nu leker vi nästan aldrig. Men vi har känt varann i typ 8 år.


Familj

Mamma Katrin, 51 år

Pappa Dick, 57 år 

Storebror Klas, 27 om nån vecka...

Storebror David, 25 år



Hejdåå

 

Av Scarlett - 5 februari 2013 15:21

Dag 2 = Mina favvosaker. I huset. Som jag har att göra med. Let's Go.


 

Min morronrock som är mjuk som ull. Vad skulle jag göra utan den.


 

Mina Schleich-hästar. Frid och Sparkle. Sparkle och Frid. ^W^


 

Dator.


  

DEtangle brush. Den är bättre än alla andra borstar, köpköpköpköpköpköp!



Jaja. Hejdå. Så dåligt inlägg.



 

Av Scarlett - 4 februari 2013 21:15

Mamma har nu sagt att vi kan köpa en guldhamster i helgen Jääääääää
Godnatt och hejdå.
C:

Av Scarlett - 4 februari 2013 15:02

Jag ska göra som alla andra. Fast bara i en vecka.JÄH


Dag 1 - Mina naglar

Dag 2 - Favoritsaker

Dag 3 - Mina vänner & Familj

Dag 4 - Lite om mig

Dag 5 - Alla mina djur som jag har/haft

Dag 6 - Mina gosedjur

Dag 7 - Vad jag tror om jordens skapelse


DAG 1 -

Mina naglar:

Jag har naglar som inte är vanliga.Jag har avlånga naglar så att alla tror att jag inte har klippt dom. Jag är jättecool enligt många bara för mina fantastiska naglar. Och själv älskar jag dom också.

   


 

Av Scarlett - 3 februari 2013 11:21

Heelt ärligt tycker jag det kändes som lite låtar men det är väl lika många som vanligt. Men det fanns två låtar som var så himla bra! David Lindgrens Skyline och Yohio!!!!!

Jag kan bara lyssna på Yohios för tillfället, men snart kommer jag nog ha en flik med Heart Break Hotel och en med Skyliner på datan. Så kör jag varanann   


Men jag tycker det är sjukt dyrt att rösta (för min del), jag bad mamma tanka mitt saldo och det gjorde hon, det tog så gott som slut på röstningen. Och jag ringde utan den dyra. BLÖ   


Men jaaaoow dah!

 




 

Av Scarlett - 3 februari 2013 11:12

JIPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

IIIIIIIIIIIE   

DETTA INNEBÄR ATT JAG KAN GÅ RUNT I MIN LILA GREJ HELA DAGEN UTAN ATT UNDRA VARFÖR JAG INTE HAR NÅT BÄTTRE PÅ MIG. YOLO   

 



JAG HAR ALLTSÅ EN LILA OANPIS MED VITA STJÄRNOR PÅ AXELN OCH LITE NER PÅ ARMEN OCH MOT MAGEN ELLER NÅT. DEN KOMMER FRÅN CHILLA. CHILLA WEAR HAR JETEFINA OANPISAR TYP SOM LEOPARDER OCH SÅNT NAIS. JÄÄÄ.



 

Av Scarlett - 2 februari 2013 18:30

JAG HAR JAGAT EJI RUNT I GALLEJIAN I 10 MINUTER OCH SEN GICK HON TILL ETT VIPRUM   JAG ÄJ INTE VIP LÄNGRE SÅ JAG KOM INTE IN DÄJ. BAAAJS. KOOOJV.


SEN SÅ ÄR DET SÅ ATT HON ÄJ EFTERLYST. MEN SKIT I DET.


JAG HAR BYTT SKRIVBOJDSBAKGJUND PÅ DATAN OCH DEN ÄR SÅÅÅÅÅ NAIS. ÅÅÅH MAJJ GAADD SÅ DET FINNS INTE.


 

MJIHIHIHIIHIHHIHIH



 

Av Scarlett - 2 februari 2013 11:19

Snart kommer Linnéa hit. Ja jag ville leka för Eri sa att vi skulle leka idag men det gick inte för hennes dumma mamma tvingade henne att leka med en annan tjej.   

Så jag frågade Linojsen och det gick för henne so I am happy now   

Vet inte vad jag ska skriva nu...

Jo men juste! Det är skoldisco 15 feb, fredagen innan sportlovet tror jag *..* Vi är jue en 4-5a och förra året fick vi inte vara med när vi var en 3-4a, för då var det F-2 som fick vara med, och denna gången fick vi inte heller det. Men vi sa det på klassrådet och nu ändrade dom så vi fick också komma    Jag har köpt discokläder med Eri för längesen, smink har jag gott om och skor vet jag precis vilka jag ska ha. Bara hårglitterspray och val av nagellack kvar :) Plus att jag måste välja frisyr, men jag lär ju hitta på nåt som passar   

Jag kommer vara snyggast på stället lixom Jaaoow   

Vi vill ha klassdisco också men det får vi bara kanske, kanske.


 

MWIHWIHWIHWIH



 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards