Silverwood

Alla inlägg under mars 2013

Av Scarlett - 28 mars 2013 22:37

I kväll har jag hjälpt en tjej som heter Vendela att leta stjärnor i Vingården, Klipphärad, Moorland, Nilmers högland, Firgrove och Valedale. I princip hela Jorvik haha. Vi hade kul, när jag visade stjärnan vid ingången till Den gömda Dinosauriernas dal, faila hon och dog inte när hon ramlade ner, fatta typ 15 meter MINST?!?!

Haha, jag kollade noga och där var hon, en liten prick. Titta själva om ni inte tror mig.  


Det slutade med att vi tog transporten hem till ml, haha gott slut. Sen tog vi transport till Valedale. Najs najs majs.



Bild:

 


Haha innan vi sade hejdå jogga vi en liten sväng, måste måste måste röra på oss, vi med!

 


 

Sen fick Nova ett äpple, hon är så duktiig!



Förresten. Jo, mlc. HAHA. Jag är sämst. Nej. Jag är bra. .Men jag failade. HAHA.

Jag låg trea jättelänge, till andra avjoppet sen SLOG  JAG I hindret innan dödskurvan, i dödskurvan jag failade ännu mer och saktade ner, men lyckades hålla kvar den tredje placeringen ändå. Sen krockade jag rakt i en höbal, och jag och femman slogs lite. Menmen, fjärde plats blev det! OBSOBS personligt bästa resultat i alla fall!!!


Men jah, nu borde jag sova, så. Hejdå.



 

Av Scarlett - 26 mars 2013 15:23

Men ändå, visst heter det Clemetin och inte Klementin?


Ajja, min älskling gillar verkligen klementin. Det är ju gott.



¨Sorry för dååålig bild, men det funkade inte på annat sätt tyvärr.. :/"

 



Kramiss

 





Av Scarlett - 26 mars 2013 14:22

HEJ HALLOJ.


Jo. Så här är det. Alltså. Hm.


Jag har inte bloggat på minst två veckor, anledning: Jag ägnar all tid framför datan åt att läsa StarStablebloggar och spela StarStable Online. Så.. Jag bloggar därmed inget. Därför har jag tillslut (efter mycket velande med mig själv) bestämt att göra om till en i princip bara starstable-blogg. 

Det är typ det enda sättet att jag ska börja blogga igen. Men nejnejnej, inte blir jag mycket sreiösare av SSO inte. Som idag t.ex, jag och Angelica Westberg glömde våra hästar på ridhustaket och hoppade ner själva. Ganska korkat alltså.


Men detta är och förblir nytt, sålänge jag bloggar om StarStable:


Headern

Vissa menyavdelningar

Inläggens ämnen & teman & bilder


Liksom allt blir mer StarStable liksom.


Okej, för att inte alla ska undra.

Jag och Erika delar på en StarStable-inloggning, så det är inte baraa min.

Vi heter Scarlett Silverwood

Vår häst heter Supernova.


 


Datorn är sjukt jobbig och vägrar att ladda upp någon form av bild på Scarlett, vilket är en stor förolämpning med tanke på hur värdefull lilla Scar är.

Men. Det lär komma bilder på henne sen. 




Okej. Bara en sak till. 

Vi låtsas inte som om jag är ny på starstablebloggar-fronten. Okej? Jag har bloggat om detta i hela mitt liv, eller hur?   


Så slipper jag börja med sådana där nybörjarinlägg, you know what I mean.



Pussi pussi.

 



Av Scarlett - 15 mars 2013 14:47

Ska spela StarStable nu, ska träffa en tjej som har hand om klubben Southern Wings vid fontänen i Silvergladebyn. 

Nej, jag tänker inte förklara vad Silvergladebyn är och vad jag snackar om om ni inte redan vet det. Det får ni ta reda på själva. 



 

Av Scarlett - 10 mars 2013 16:27

Sååå najs alltså jag vill bara att alla ska veta att detta var första gången jag gjort koppkakor.

Av Scarlett - 9 mars 2013 19:27

Mamma har köpt ett armband till mig, alltså jag ser ut som en miljonär med det på. Alltså.

Av Scarlett - 8 mars 2013 22:34

  Var på discot lite grann ikväll, najs



 



Hehehe, fin pose. Jättefin. Näj nu ska jag skriva till rampljuset IGEN och skrive ett nästan likadant inlägg på




;D HEJDÅ

 

Av Scarlett - 8 mars 2013 21:08

  Som jag har bakat med vårt nya muffinsjärn, det är jättebra!!


       


Dom var goooa


 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards