Silverwood

Alla inlägg under mars 2013

Av Scarlett - 3 mars 2013 18:15

Efter detta Sportlov. Mwah. Hejdå. Sportlov.   


 

Av Scarlett - 3 mars 2013 18:01

Detta har jag gjort idag:


Ätit varma baguettebitar (?) till frukost + o'boy.

Gått ut med Dina.

Chattat med Erika

Spelat StarStable

Försökt spela in med Bandicam när jag spelar StarStable

Misslyckats med att spela in med Bandicam när jag spelar StarStable

Ångrat mig

Ätit fullkornsnudlar med grönsaksbuljong och salt

  


Ja, det har jag gjort idag. Typ. Hejjdåå.


 

Av Scarlett - 2 mars 2013 00:01

Men eftersom jag har bloggångest för att jag inte bloggat på hela dan så gör jag ett inlägg. Bara så ni vet. Erika sover över. StarStable har skrämt mig. Hejdå.

(min o eris häst o ryttare)

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Skapa flashcards