Silverwood

Alla inlägg under april 2013

Av Scarlett - 27 april 2013 15:35

Nu blev jag nyfiken...


Vad har jag nu hittat?? En flyttbar bergsväg... Samma sort som finns fanns vid Skuggåsarna. EN sådan där.. Som inte riktig borde sitta där, som ser ditsatt ut.


 

Det är druidstenar framför, antagligen ang. Druiderna och deras uppdrag . Någon gång i framtiden.



Ungefär här var jag:  


Ska fixa en grejj nu, ni får se vad  sen! Kan avslöja att det är en form av tävling...   


 


Av Scarlett - 27 april 2013 09:12

Gud vad fint väder det var ute idag!!!
Det är en sak jag tänkt på, att det alltid är solig och varmt på SSO, dag efter dag... Skulle vart lite kul om det regnade ena dagen, eller var molnigt.
Det skulle göra spelet mer verklighetstroget. Det kan man ju maila som Tips & ideer.


På tal om att maila, jag skickade ett mail till dom med några idéer och frågor, för cirka två veckor sedan.
Och gissa vad. Dom har inte svarat än.. Borde kke skicka ett nytt mail till dom, nu har jag dessutom en fråga mindre.

 


Ehm nu ska jag äta frukost och så, sen ska det fixas på datorn! (Ni ska få en surprise också!)



 

Av Scarlett - 26 april 2013 22:38

   Ska lägga mig snart, ska bara duscha och sådäraa.


Btw, fick någon konstig fråga av en tjej på bluggen, hon bah: Är SuperNova död?

Mitt svar var ungefär: WHAT?? VARFÖR skulle min Novis vara död? Hon är ung, stark och frisk m.m


Rätt dum fråga, tycker jag.


Iaf ni fick ju aldrig se min fina outfit, dressyroutfiten, den enda som passar till vårt hår <3

Fiinis   




 

Av Scarlett - 25 april 2013 19:42

I detta inlägg ska vi snackelera dessa knoppar som vissa hästar har. Alltså i manen.


Ställ dig nära, vinkla kameran och poff känns det som om det du tittar på är små stubbar.


Vi kan kort och gott kalla det för stubbman.


Nu jämför vi RIKTIGA stubbar i sso med hästarnas stubbman.

Skillnaden är "stor".

 


Visstvisst lite skiljer det ju, men det ändrar inte det faktum att jag tycker det ser likadant ut.


Färgen skiljer sig och knopparna är ju lite mer knoppiga, om man säger så. Men ändå.


Stubbman.


 

Av Scarlett - 25 april 2013 18:34

Har hållt på med en grej ungefär en vecka nu (inte bara jag, Eri oxå). Det är en liten grej som jag gjorde på kul liksom. 


TADAAAAAA


 


Den blev inte riktigt som en serie ska se ut, men nöjd ändå. Inte ett världsproblem eller så ☺


Ville bara visa den, tjenamoss

 

Av Scarlett - 24 april 2013 20:27

Ja, jag har nu bytt frisyr... Liite ångest har jag och tycker inte den passar till nånting, utom vår dressyrlook. Så den bärs konstant just nu.

   





Vad som händer här?

Inte mkt, just blivit uttvingad från SSO av Eri. Gjorde första "delen" på turisternas problem. Aldrig hade jag anat att Kembell skulle äga dessa stugor! Shit, synd att inte jag var tillsammans med Eri när jag gjorde dom. Kan du inte göra uppdraget än? Kolla Lily Rainstorms inlägg där man kan se hela uppdraget HÄR.


Vet inte vad jag ska göra nu typ. Hejdå.


 

Av Scarlett - 24 april 2013 14:38

VARFÖR KAN DEN INTE ÖPPNA?? Antar att de ska göra om hemsidan, hela alltså, annars borde det åtminstone gå att komma in... 

 


Hoppas iaf att Billys lilla bllomsterträdgård öppnas idag... VÄNTAT I EVIGHETER   



 


Av Scarlett - 21 april 2013 18:07

Game Master Heather loggade in och stod gömd i sitt hemstall på Vingården och chattade, ingen såg henne då.

Sen kom hon ut en stund, självklart blev vi en skitstor klunga som stod och snackelerade allt möjligt (Jag blev till och med vän med GMH ;D).

Sen tog jag en bild på vår lilla "klunga", sen när jag tittadepå bilden, upptäckte jag det fasansfulla; Maria var med på bilden!!!! Jag började småskratta... Hon hade dessutom en rolig pose just då... Hon är jättesnygg, inte sant   

 


GMH är hon i illgul mössa ^w^



PS. Håller på med en grej nu, det är topphemligt. Kommer ut på bloggen givetvis :D


 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards