Silverwood

Alla inlägg under april 2013

Av Scarlett - 19 april 2013 15:25

Alltså Scars lugg är inte så fin som jag trodde... Haha tur att jag alltid har nånting på huvudet....


 



Kaaanske blir ett till inlägg, ska på sammandrag (nu snackar vi volleybolltävling)imorn så ska inte bli för sent i säng... :P


 

Av Scarlett - 18 april 2013 19:37

NOBODY CAN SEE MEEEEEEEEEEEE

 


Hehe


Best gömställe ever

 



Om ni undrar vad jag håller på med så gömmer jag mig för inbillade mörkerryttare och deras soldater. Det är lite läskigt faktiskt.



Hejdåååååå

 


Av Scarlett - 18 april 2013 19:26

Med min underbara meny. Man kan nu läsa om Snoffe  (vår kanin) här, ännu mer om Scar här oh sisådär. Nööjd ´.`

Supernova har också fått ett träningsschema som vi ska börjafölja från och med nästa vecka, hihi. Hon är så sjukt olydig, stannar och lyssnar dåligt. Det behövdes verkligen. Du kan kolla in hennes träningsschema här.


Ehm ska bara göra ett inlägg med några bilder, ska skicka in ett mail  med idéer och frågor till SSO teamet sen.


 

Av Scarlett - 14 april 2013 18:17

Hur svårt kan det vara att fiska???? GAHNJKSAB CFSLJKB IFBL JSKLAB F 


 


Det går till sist, tur det haha. 


Hejdå, typ tänkte bara deprimera alla.



 

Av Scarlett - 14 april 2013 11:24

Jag fotade igår, typ, jag hade inget och göra eftersom jag inte ville gå o lägga mig.

             


Är jag en duktig fotograf?

 


Dessutom funderar jag på att byta hejdå-skylt... För liksom på den jag har står det Oliven, nu är jag ju Scar...

Är den här fin nog?

 


Jag måste nog erkänna att den är klatchig..... Okej, vi kör på den. Avslutat. Ny namnskylt. Jeeeey.



Okej, kraam ♥

 

Av Scarlett - 12 april 2013 21:06

Idag kom jag tvåa i mlc. Det dumma är att Eri inte ens vet det än... Jaja, nu har vi alltså en guld, en silver och en bronsmedalj!
Jo, nu svarade hon på kik. Äntligeen. Liksom.
Mowhahahahahaaaa det är faktiskt jag som sprungit hem alla priset här

Jaja nu ska jag väl göra nåt annat då
Nu slipper ni mig tills imorn.

Av Scarlett - 11 april 2013 20:21

Jo, alltså. Jo, alltså, eehhh... Jo, efter att jag kom trea i Mlc (kolla vad cool jag är trots min fantastiska placering, lixom jag rör inte en fena här alltså) insåg jag att jag fortfarande inte tittat på hästarna i Fg. Så jag red dit och kollade, sen liksom fick jag lust att flyga.. Hehe, jag flög liite högre än jag tänkt... Hmmf... Okej myckettttttt högre. Och så flög jag också lite lagom... Ja, om man nu ska kalla flyga för normalt över huvud taget villsäga.


 

Alltså, detta var inte det högsta jag flög... Hum..


Oj... Förlåt, men detta har alltid vart min dröm.. Att hamna på detta grymma tak :DDD

 

Jag står här och checkar den blackfärgade hästen som hittils är den snyggaste hästen i Jorvik... Mwah.


SERIÖST; NU SVÄVAR JAG UPP OCH NER D:

 


Alltså jag fick tyvärr inte den där sjuka bilden där jag var högt upp... Tyvärr. Alltså, seriöst, jag såg Jorvik som på en karta... Och då inte som M-kartan som vi kan titta på. Nu menar jag sjukt mycket högre. Jag hann aldrig knäppa någon bild, I'm sorrie...


Ja, nu har jag annat för mig. Hejdå.


  



Av Scarlett - 11 april 2013 18:20

Hahahahaha när jag kollade de nya horsarna i Fp råkade jag hamna i en finfin vinkel. Jag vill bara fråga, okända ägare, hur fick du knopparna så?   

  


Fajn, jag ska bli bättre på att blogga, lovar lovar lovar. (okej gissa vem som håller i kors)


Ciao!


 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards