Silverwood

Alla inlägg under maj 2013

Av Scarlett - 3 maj 2013 14:00

Vi vet alla vad detta är:

 

Rosorna i Valedale. 


Och de enda färgerna som finns är ju röd, rosa och vit.

Men vet ni, jag har hittat blåa och lila.


Det är sant, på vgen till vattenfallet.

Okej, de blåa kan väl tolkas som gråa också. Men faktsikt, första gången jag såg det var det helt klart ljusblått!!


Bevis att det finns lila:

 

Visste ser man ändå skillnad?



Bevis på att det finns blåa/gråa:

   

Man ser eller hur??

Dessa bilder är ännu tydligare:

   


Så, tänkte bara berätta det. Nu vet ni det :P




 

Av Scarlett - 2 maj 2013 18:15

Jag kan seriöst inte röra mig!!! Kan bara vagga fram & tillbaka... c8


         


Sen började hon vända & vrida på nacken, lol    Hon ser 7kt kul ut :D







 

Av Scarlett - 2 maj 2013 16:06

Skulle ha tränat dressyr i ridhuset, men orkade inte rida dit xD Så eftersom jag skulle gör druidträningen så red jag även dressyr i Bergspaddocken. Det gick väl bra, tkr jag   Hon gick fint på tygeln o så, träningen börjar så smått ge resultat. 

Hon har ju varit så olydig och bara så... dum ibland. Så jag satte upp ett träningsschema för henne. 


Bilder:


           




Nu ska jag göra flera blåa :P Egentligen vill jag inte, men vad gör man? V.V




 


Av Scarlett - 1 maj 2013 18:51

Här är bilder på det som Eri råkade missa att ta kort på under VDC. Nämligen bryggan vid vattenkvarnen. 


      

Naaw, Valeldale förstör bilden D:



 

Av Scarlett - 1 maj 2013 18:48

Haha hittade en liten "grop" vid ett av träden i Hollow Woods. GROP.


   


Nej, det är inte svårt att ta sig upp. Det är snarare svårt att råka falla ner där. ^.^






 

Av Scarlett - 1 maj 2013 15:58

Idag kl. 15:44 gick det absolut första VDC. Jag var såklart med med min proffsiga medhjälpare Eri som tog alla bilder!   

Tyvärr missade hon att ta när jag hoppade över ett hål i en brygga, typ som broarna i fg. Bredvid vattenkvarnshjulet var det en ditsatt brygga som man först inte trodde hade ett hål, men sen visade det sig att det hade den ju. Jag missade det nästan. Såå, lite bilder c8 Jag red fel en gång och höll rätt låg fart, men det var för att inte faila liksom ^^


                         


Precis som i GC fortsätter det att regna konfetti efter loppet :P

 



Nu ska jag ut i det soliga vädret, hejsvejs :D



PS. Nu är det bara NITTON dagar tills jag fyller år, YEAH. DS.


Av Scarlett - 1 maj 2013 15:25

Köpte dessa "eftertraktade" mårdbyxor i Fort Pinta idag. Dom kostar ju ändå bara 2470 eller nåt.


Jag och Eri gjorde en ful look som var väldigt somrig, inget matchar varandra. Men vi gillade den ändå.


 


   


Mårdbyxor - Fort Pinta 

Arbetstopp- Moorland

Handskar - Går att ha vilka som helst, tog min dressyr deluxe.

Streetskor - LT grej


Tränset minns jag inte ^^ De heter iaf Auberginetyglar.



Nu ska jag tävla VDC, bilder sen c:



 

 


Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards