Silverwood

Alla inlägg under maj 2013

Av Scarlett - 23 maj 2013 11:11

Jag vet inte vad, men denna bild är för härlig!

 









 

Av Scarlett - 22 maj 2013 22:00

JAG ÄR SÅ BRILJANT

 




 

Av Scarlett - 22 maj 2013 21:42

Lite lat så ni får en bild.. Ni vet, en bild säger mer än tusen ord     

Plus det är lite fiskenät vid stranden... Gash, säkerligen ett nytt uppdrag. Hoppas det kommer redan nästa vecka! C:






 



Av Scarlett - 22 maj 2013 20:16

Mohahahahaha vi har studiedag imorgon så då är jag heelt ledig :D Så räkna med lite jobb härifrån hehe c8


Iaf, detta är måsten imorgon!


  • Göra min frivilliga matteläxa
  • Säga grattis till mamma och ge henne hennes presenter
  • Baka födelsedagsmuffins till mami
  • Blogga för liv och lust 
  • Rita häsar

Ja, så ser mina planer ut imorn. Får se vad som hittas på. Tjingeling! 




Psst! Vi kör på en ny namnskylt! Tröttnade på den gamla...

 

Av Scarlett - 22 maj 2013 15:30

Eftersom jag fyllde år i måndags har jag ett "måste" och det är att visa mina fina presenter muhahahahaha.


Well, vi börjar på en gång. 


Här är 2500 kr som jag fick av mormor och farfar. :)

     


Här är mina nya nagellack. Ett lila, ett ljusrosa, ett mörkrosa och ett glitterrosa. På de som inte är glittriga kan ni även se hur det blev då jag använt de.

      

            


Här är min UNDERBARA kimono! En ljusrosa + lite mörkrosa med saker och tranor på. :-)

Hh      


En volleyboll (blå-vita) och en fotboll (grön-gula).

 

 

En choklad som ser oätbar ut men tydligen är ätbar. Med guldhjärtan, glittriga stnar och rosenblad typ. Tydligen är hela skiten ärbar haha ^^




 

 

Ännu mer choklad :D



 

 

Tre böcker.





  

 

Gulliga örhängen.





     

 

Ljusrosa örhängen som ser ut som små discokulor c;

 

 

Grattiskort.

  

 

Blommor som jag råkade ta med liite för stark blixt hehe.

     

 

 

 

Plus att jag ska få Star Stable vinter-vår och höstryttaren när jag vill! ;DD

 

 


Det var mina presenter det   




 

Av Scarlett - 21 maj 2013 20:17
Jag ridit idag, det gör jag varje tisdag. Jag fick min sötis Charlie! Han bockar nästan alltid i galoppen, men idag gick det super! Han blev lite lat och tjurig i slutet vid skänkelvikningarna,en vi fick till några bra ändå så jag är nöjd. Nackdelen med honom är att han har sjukt svårt att ställa i vänster varv, 
även lite i höger. Menmen, bra ridlektion idag!!
(nej han står inte i spilta!! Vi har inga spiltor, tur det.)

   







 
Av Scarlett - 20 maj 2013 16:09

 

 

Lolz, fina?


Japp, jag fyller år idag! :D Gratta mig sen, ta't lugnt ^.^

Nemen tack alla som gjort min dag underbar! NI är underbara. Och tack för alla grattis på SSO.

Bilder på presenter kommer imorn eller ikväll :)

Nu ska jag byta om för volleybollen, ciaoo!


 

Av Scarlett - 19 maj 2013 15:19

Ja, äntligen har jag köpt det sista till vår outfit på Frosty! Den är blå, utan sadel. Det är den vi ska ha på oss och skicka in till postertävlingen! :) Oh well, tyvärr fastnade jag för en blå sadel (lol nu vill jag ha den) men om vi köper den får den iaf inte vara med på outfiten... Så, kanske nästa köp? Blå sadel + en blå sadelfilt.


 



 



Ja... Nu ska jag satsa på lite önskegrejer och snabba tävlingskläder som inköp härnäst, I think. Ciao c:







 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards