Silverwood

Alla inlägg under maj 2013

Av Scarlett - 15 maj 2013 20:40

Woop woop woopa ny header!

Var tvungen att göra enny nu när vi har Brownie, u know. Den blevbra va? Lite kornig här ochdär (varför vet väl inte jag) men aja, nöjd iaf. Den får duga ^^




...♥

 

Av Scarlett - 13 maj 2013 16:05

VI HAR KÖPT EN NY HÄST TJOOHOO.


Detta är alltså Frostbelle, det kommer bli Eris "egna" pålle.

         

Hon är inte vänjd vid engelska sadlar än, men det går nog relativt fort. 


Detta är Frostbelles info:

Namn: Frostbelle

Smeknamn: Brownie, Frosty, Bellan

Ålder: 4 år

Ras: Engelskt fullblod

Kön: Sto

Färg: Ljusbrun

Tecken: Vit halvstrumpa, vitt hår på mulen

Personlighet: Brownie är en envis söt häst som ibland gör lite som hon själv vill, men är duktig ändå. Hon gillar att busa med de äldre hästarna i hagen.  Hennes favoritmat är jordgubbar. Hon älskar att bada men hatar att vara själv i hagen.  Hon är en lovande häst i både hoppning och dressyr. 





Nu ska vi in och rida våran skönhet.

 

Av Scarlett - 12 maj 2013 17:24

 


Jag och Dessan (Denise Eveningwood) red runt i större delen av Jorvik och shoppade :D Hon shoppade mycket mer än jag, men jag sparar även till annat. B la silverglade sadelfilten och tränset. Och lite blåa saker. Införskaffat idag var alltså träns x1, hatt x1 och jacka x1. Nu sparas det till blå ryttaroutfit hehe.


Andra nyheter är:
Jag och Dessan startade klubb   Sparkle Ponies är namnet, dock lämnade alla som var med :( När dom lämnade blev det bråk i globalen, de tre förföljde oss och retades, jag blev till och med kallad fjortis   Jaja, vi får se hur det går med klubben. Intresserad? Maila mig Scarlett Silverwood eller Denise Eveningwood) Kmr iaf lämna när jag blir med i OP ;/



Orka skriva mer, hejdå.

Av Scarlett - 12 maj 2013 13:30

Lika, inte sant?   


 























































































 

Av Scarlett - 12 maj 2013 10:00

Ni måste bara lyssna, älskar den ♥








 

Av Scarlett - 11 maj 2013 19:04

Jag vet inte vad som hände med min supertjej, plötsligt vägrar hon på typ alla hinder! Vi hoppasde lite terränghinder vid Klipphärad idag, men det gick riktigt sugigt. Får nog rida till henne ordentligt!


 



 

Av Scarlett - 11 maj 2013 18:08

 


FATTAR NI??! FATTAR NI??! TVÅHUNDRANITTIOSEX BESÖKARE OMSGGSDAJKUF;.

Spelar ingen roll om vi räknar bort 96 av dom, det är iallafall 200. Minst. Seriöst. Allvarligt. Detta funkar inte. Måste sluta innan jag skriker.

Bara ett litet tal till er.

 






♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥

 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Skapa flashcards