Silverwood

Alla inlägg under maj 2013

Av Scarlett - 8 maj 2013 14:38

Hallå här får man lov att fråga varför onsdagsuppdateringen inte är klar? Klockan är tjugo i tre, tjena?!

JAG VILL SPELA GÖRA NYTT UPPDRAG HÄR HALLÅÅÅÅ   


BLÖ vet inte vad jag vill göra. Eri smaskar och slaskar på ett äpple bredvid mig. Jag ska nog också ta ett c8

Tyvärr har jag lust att avslöja att vi kommer ha ett stoort event snart i BP ( Bronze Panthers), vi måste bara fixa en klubblogg så det blir klart för alla :)



Nu ska jag ta ett äpple, svejs.


 

Av Scarlett - 7 maj 2013 15:45

    

Älskar när kaninerna skrattar   


























 

Av Scarlett - 6 maj 2013 18:14

 

Hahaha, älskar den! Mitt senaste tillskott i min egengjorda collagesamling hehe.

Fråga mig inte vrf jag gjorde en "affär", jag fick en sån lust när jag ställde Nova framför höbalarna. Hihi ^.^






 


Av Scarlett - 6 maj 2013 15:26

Jag har bara blåa att göra. Det har ifs haft ganska länge nu. Men snart så, snart är jag populär med Solens Cirkel! 

Såå, nu blir det en Jorvik-runt färd för att göra blåa för att få lite moneys också. I need moneys...

     



Hejsvejs sålänge :)

 

Av Scarlett - 6 maj 2013 15:11

Jag har inte varit hemma under helgen så har inte kunnat vara inne på SSO eller bloggat (gjort tidsinställda inlägg).

Det innebär bl a följande:


  • Supernova mår sämre.


Blää, hon hade röd smiley när jag loggade in.. Nu har hon gul iaf   



   




Ja, nu får man väl logga in varje dag i fortsättningen. Känns surt att hon inte mår så bra :/






 

Av Scarlett - 5 maj 2013 10:30

Scarlett poserar för skojs skull :DDD


     





 

Av Scarlett - 4 maj 2013 12:15

Fick lite lust att ta bilder när jag hoppade, så eftersom jag inte jag har nåt annat att göra (utom blåa men det orkar jag inte xD) så gjorde jag det ;D


                                             


Trololo Nu så har ni att titta på c8



 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards