Silverwood

Alla inlägg under juli 2013

Av Scarlett - 31 juli 2013 13:13

Nu får Frosty sommarlov! Hon har varit såå duktig. Hon förtjänar verkligen någon veckas semester.


Nu är det iallafall dags för lilla(stora) Darkshadow att börja jobba. Skrittade henne lite idag, även lite trav. Vi skrittade från ridhuset in i GÅD och genom Gyllenbladsskkogen. Hon är verkligen jättetrevlig att rida! Och barbacka är som en fåtölj...   



     


Är det bara jag som älskar silvergladetränset på henne? Eftersom hon är kolsvart och det nästan lyser ser det jättenice ut!




 

Av Scarlett - 31 juli 2013 12:46

Jeppidepp - nya uppdrag. Det var najs, faktiskt. Men de tog slut för fort!!!! :(

Tänker inte skriva vad det handlar om för det känns lite spoiligt och jag är ingen spoilmänniska. Men det är very very najs!

   

Och visst är jordekorren söt??!






 


Av Scarlett - 31 juli 2013 11:07

 


Hejsan hoppsan  ;3 Här var det två väldigt glada tjejer somm v'ntar på att få logga in och som har färgat håret.. Skylten säger väl allt?... Ja. Tror det. :D



 


Av Scarlett - 31 juli 2013 01:00

   


Nu inatt har jag och min Ost varit inne och spelat starstable. Vi gjorde klart GÅD,  Moorland och Firgrove. 

Japp, vi har tonat håret men jag fick inte som jag ville. Så ska tona mer.

Ja, så är läget.


 


Av Scarlett - 30 juli 2013 10:53

Nu är "vilket stall är ditt hemstall?"omröstningen avslutad. De flesta hade i Moorland eller vid Steves. Ingen hade tydligen i fg.Jaha nehe. Alltså fastsäller jag att många som har röstat är newbies. Men ja,vad gör det!

 

Nu är iaf en ny omröstning uppe. Vilken frisyr har du? :) 
Tänk på att det blir roligare ifall du bara röstar en gång, så man får ett exakt resultat :D


 

Av Scarlett - 30 juli 2013 10:23

Ja, jag kom ine på nån rubrik.Eller då kanske man skriver nej, jag... Ja, ni fattar. Men iaf.


Ska om ca en timme iväg o bada med min Ost och min pappa. Hihi.

Sen ska vi handla och sen ska vi speladator och senska vi äta och senska vi tona håret och sen ska vi mysa och sånt. Och vara uppe läängee :D

 

Gammal bild


Jag tror iallafall att det blir lite mer bloggning i eftermiddag. Håll utkik.


 

Av Scarlett - 29 juli 2013 21:06

   


Hade lite tråk så gjorde de... ;)

Imorgon så ska Osten sova här. Vi ska göra en massa spännande saker, men framförallt - röda håret!

Japp, vi ska få rött hår. Eri ungefär som Scar, men jag vill ha mer ljusknallrött hehe. Men vi får se vi får se.




 

Av Scarlett - 29 juli 2013 19:36

Jag och Ost/Eri redigerar på beställning! Eller ja, hon har massa idéer och jag ja jag får redigera allt.

Det enda du gör är att ta en fin screenshotpå det du vill ha redigerat! Observera: Jag kan inte göra t.ex så att hästen lyfter på hoven men du kan få hem en enhörning/pegasus eller bara lite annat snyggt! c: Sen mailar du bilden till starstable_olivia@hotmail.se. Sen redigerar jag den och svarar på mailet med den redigerade bilden som bifogad!

     

Detta är några bilder jag redigerat. Du får såklart komma med önskemål om speciell redigering. Jag kommer nästan alltid att skriva namn på dig eller din häst, beror på bilden.




 


Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Skapa flashcards