Silverwood

Alla inlägg under juli 2013

Av Scarlett - 29 juli 2013 18:07

Nu är jag så trött på att komma trea i fpc att detta känns tråkigt. Men, det är kul med placering! ;D

 


Frida kom om mig mitten av loppet och jag låg fyra, men sen skulle hon hoppa över stenarna i sluutet, men failade :-( Men för mig var det bra, för jag kom ju trea då!




 


Psst! Glöm inte kolla in Lils nya design, den är asgrym!


Av Scarlett - 29 juli 2013 17:36

 


Inköpa för ett event i veckan. Det är "cirkustema" denna vecka i OP, dessa hör till en clownoutfit. :D

Är lika glad för köpet som redigeringen, hehe.

Vingårdens starshop, 2750 Js.



 


Av Scarlett - 29 juli 2013 12:44

Då var det dags - Blod, svett och tårar. KullåkningsVM.

Jag är anmäld. Jag är dock enäkta newbie så det är stenträning som gäller. Ska öva på alla lämpliga backar, men främst på Klas och Probacken. Jag är säker på att jag inte vinner, men det ska bli aaaskul! :D

(Psst! För mer info besök shortwood.bloggo.nu/shortwood2.bloggo.nu)


Ska öva ca en timma idag kanske? XDD



Arkivbild  

 

 

 

 



Av Scarlett - 28 juli 2013 14:29

 

Alltså, egentligen är de väl precis likadana som alla andra hästögon. Men de var så klara och fina, så vackra!!!! ♥ Det var en nybörjarhäst, men ftw underbara mihi 8D




 

Av Scarlett - 27 juli 2013 21:47

Nu är det så bra att jag fick plats i OP. Fattar ni??!! Ja, nu äre vdc iaf. Men glad är jag, väldans väldans glad dessutom. c: Alla var så snälla, fick säkert minst 10 VÄLKOMMEN.

 








 


Av Scarlett - 27 juli 2013 19:29

Är det bara jag som ändå tycker den är lite läskig med sin röda blick/levande form? Visserligen är det inte läskigt att fånga den, den gör mig ju inget. Men den ser läbbig ut.





   

Av Scarlett - 27 juli 2013 18:35

Eftersom tydligen alla ska skriva om detta med shettisar m.m, så gör väl jag det också. För jag har faktiskt en åsikt.


Alla säger "Men hallå, vi är alldeles för stora för de!"
Jaha, då säger väl jag såhär. "Men hallå, vi är faktiskt för små för friesers! Eller små och små, borde vi iaf inte ha benen lite högre upp och så? Tänk, friesrarna ska ju vara större, men tydligen exakto likadana att sitta på.

Dock betyder ju inte det att vi kommer kunna se bra ut på shettisarna, men jag tycker iallafall att det vore jättetoppensuperkul om de kom. För man kan göra annat med dom. Om ledfunktionen kommer nån gång så ja, då har vi användning för de. Och man kan ju kanske köra de? Man kan låna en vagn och köra en runda eller nåt kanske. Eller hrm. Det var kanske ingen superidé. Men ändå.

Och jag kom på en sak till! Är inte Alex lika lång som vår karaktär? Det är hon väl? Och Tin-Can är en ponny i högsta grad. SÅ, där är bevis. Man kan. Om man vill.

Pga temat kan jag bjuda på några bilder från  när jag var ca 6-7 år och kunde rida shettisar. Det var tider det. (vi har ca 10 shetlandsponnyer där jag rider)

   


Snälla förlåt för hemska ansikte.


Vad tycker ni om det? Vill ni ha shettisar?

 

Det vill jag. Men det kan ju också bero på att jag faktiskt ridit de och jag nån gång ibland sköter dessa små lurviga supersöta busfrön.




 

Av Scarlett - 27 juli 2013 18:12

IDAG ÄR EN STOR DAG FÖR IDAG KOMMER MIN BÄSTA OST HEEEEM WOIIOOOIOOOI

Dock är det heelt oklart när. Antingen är hon hemma om 5 min eller så är det timmar till hennes flyg går. 

Men bara hon kommer hem så



 

         

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Skapa flashcards