Silverwood

Alla inlägg under juli 2013

Av Scarlett - 27 juli 2013 18:08

I brist på blogginlägg lägger jag upp detta. Lite låtar som jag gillar.










 

Ja

Av Scarlett - 27 juli 2013 17:57

Nu är det så att jag kunde inte blogga igår för jag var med mina kompisar drygt 12 timmar (!) och vi gjorde allt utom det.

Nu idag har jag inte haft tankarna häråt och dessutom har jag vart och bränt pengar. Hamstersaker. Godisstänger. Sand. Leksaker. 

Eftrsom jag hatar bildfria inlägg får ni bilder på de fina leksakerna och på hamstern som ska förbruka de.

       




Nu ska jag fortsätta. Orkar inte skriva med vad. Men hejdå.


 


Av Scarlett - 25 juli 2013 21:10

Hoppade just ett pass med Frostbelle, hon älskar verkligen att hoppa, det märks.


Vi började med att trav i A delen, lite väger och volter. 

 



Sen hoppade vi de lägsta hindrena till en början. Hon blir alltid så pigg och framåt när hon förstår vad som händer! :D

 

   



Sen flög vi över några av de högsta där inne också. 

   





Sen hoppade jag en liten påhittad bana några ggr, hon blir extra ivrig när det är dags för banhoppning!

    


Det gick bra. Sen hoppade vi lite granna innan jag joggade av henne i A delen igen. Lyckat ridpass!   



Jag ville så gärna så vi stack ner till stranden och plaskade av oss lite. Det var mysigt ;)

 
Hon var lite busig men det var bara skojj   



 





Av Scarlett - 25 juli 2013 16:58

Jag har några saker att säga.


  • Sorry att jag inte bloggat idag men jag har inte haft bra idéer. Tips?
  • MEN jag kan bjuda på några bilder på förlängt hår jag redigerat, ni vet, det är populärt just nu :P
  • VDC 16.00 gick inte helt sämst. Femma, nnääästan fyra. Hehe låg i klunga bland de 6 första hela loppet
  • Nu ska jag strax åka och bada. I sötvatten hihi. Jag var van vid saltvatten ett tag när jag vart i Norge och på Harö (skärgården) men att bada i en sjö är lovely!!!!
  • Hejdå.
  • Ses.
  • Imorgon.

 

Här har ni dom där bilderna då.

   

Denna blev finast helt klart ;)

 

 

 

 


Av Scarlett - 24 juli 2013 11:04

  






Vilken fantastisk Appaloosa!

Såå himla fiiiin ♥


Ett coolt cowboyset!



Ja det var välen bra uppdatering, men nu måste jag få se appisarna! <'333







 

Av Scarlett - 24 juli 2013 10:52

ONSDAGSUPPDATERING!!

 

 


 

(Copyright bild)

 

 


Jag hoppas uppdrag med den mystiska porten i bergen och/eller Meteor! Som alltid tänder vi ett ljus för Södra Jorvik också. ;)

 

 

 

 


Av Scarlett - 23 juli 2013 18:00

 



Ja tyvärr vill jag ha brons inte detta förnedrande silver!!!!   

Det kanske låter mysko men jag vill ha alla medaljer i alla champis och det enda som saknas i GC är ju just denna bronsplatta med orangea "snören". Dot.

Uppfatta det inte som att jag inte är nöjd - jag ville bara hellre ha brons då jag har 3 silver! ;)

 

Av Scarlett - 23 juli 2013 16:02

 



Däär är en bild på när Frosty just ttog mig till bronsplacering i fgc :D För er som inte fattar det.


Nu ska jag fixa nedräknare till min kära vän kommer hem från paradisön långt bortifrån. See ya.




 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards