Silverwood

Alla inlägg under juli 2013

Av Scarlett - 23 juli 2013 11:29

 



Då är det bara blåa kvar *-*


Kanske inte blir så mkt inlägg idag för jag har ingen lust och dessutom kommer min kompis med sin hamster som jag ska ta  hand om medans de är i Dalarna. ;D



   

Av Scarlett - 22 juli 2013 20:22

 




Är den fin? Den tog bara 7-8 min att göra på pixlr! ;)




 

Av Scarlett - 22 juli 2013 20:07

 



Hihihiii jag vann just GC!!!

Stackars Zoe som ledde hon ramlade ner i sprickan i bron, och sen var det jag i täten hela loppet... Tjoho! :D


Nu behövs bara brons, sen har jag allt där ♥




 

Av Scarlett - 22 juli 2013 14:30

Jag tänkte, i brist på inläggsidéer, visa er min fina ryggsäck.


 



Sen har jag ju på mig min snabboutfit under levling, eller nån annan outfit som jag gjort.


Detta är min rygga, men den kommer att förändras när nya saker köps osv.




 

:(

Av Scarlett - 22 juli 2013 12:45

 





 

Av Scarlett - 21 juli 2013 16:30

Ska nu göra min första hiss och diss. :D


  







 






 




Och eftersom jag disser den ljusblåa dissar jag såklart den rosa och gröna med, och hissar även venusbyxor osv.


Hope you like it!!





 

Av Scarlett - 21 juli 2013 15:00

Område man låser upp med smugglaruppdragen är coolt, framförallt att man kan se ut över detta!


   


Usch vad fint.





 

Av Scarlett - 21 juli 2013 11:15

   Japp, det gjorde jag på Cirkus Maximum i pausen när jag stod och mös med frieserhästarna. Så otroligt underbara varelser!

   


 




Underbart alltså.



Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Skapa flashcards