Silverwood

Alla inlägg under juli 2013

Av Scarlett - 21 juli 2013 09:59

 


Vi kan väl säga såhär: Två småfailar, från 11:e till 3:e plats. Duktig Frostbelle!   





 

Av Scarlett - 20 juli 2013 20:06

Börjar nästan tro att denna rock ger mig tur, ska använda den medans Eri är borta (hon är i Mallorca :( )

Dessutom är den snygg, faktiskt den snyggaste i hela sso tkr jag!


 




Haha japp, den ärverkligen snygg ♥




 

Av Scarlett - 20 juli 2013 19:57

Japp detta är min tredja rosett idag. Silver i GC. Låg stadig trea, men en tjej failade och jag låg tvåa. Synd för jag behöver bronset, nu har jag två silver. Jaja, silver är ju bra!!

 




Haha ja Darky är duktig minsann   



 


Av Scarlett - 20 juli 2013 16:44

Hejhej :D

Bytte just header eftersom att en tjej kommenterade (för att jag ville) att min header hade lite för mnga olika färger. Jag insåg att det skulle störa mig nu så jag ändrade till mer rosa och grönt - som ni ser. Jag är väldigt nöjd! ☻☺


 

Av Scarlett - 20 juli 2013 16:03

En tredjeplats igen då! I fpc denna gång. Jag failade asmycket så att jag låg 8a, men mer mot slutet började folk faila och jag slank in med nöd o näppe med 3 som siffra!! :D

 

#redigerad



 

Av Scarlett - 20 juli 2013 14:53

Tänkte bara bildbomba lite, orkar inte skriva vrf. Men jag kan säga att ¨kaninernas är Fionas, min sommarkompis på Harö. Och jag har tagit några bilder vid Skavlöten. Och att fåret är när vi åkte hem från Norge genom bergen :)

Osvosvosv

                     






:) #bildbomb


 


Av Scarlett - 20 juli 2013 14:41

Igår träffade jag en tjej som heter Nicole Flowerbell aka Nico/Nice och idag så känns det som vi känt varandra ca en månad redan. Hihi. :) . :) .

Men jag gillar henne och jag känner på mig att vi kmr bli väldigt bra kompisar!


 



Idag har vi: Snackat, grupptävlat, gjort blåa och ridit. Nice. Hihi.




 

Av Scarlett - 20 juli 2013 14:29

#nagellack #nailpolish


c;


Har målat naglarna knallorangea. Fint? Ska kanske måla glitter sen.

 




#orange


 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Skapa flashcards