Silverwood

Alla inlägg under augusti 2013

Av Scarlett - 6 augusti 2013 21:39

Sorry för dåligt med inlägg men har vart och badat + inte haft nåt att blogga om. Blir nog rätt så bad imorn också, för då ska jag till Skansen (Äta lunch där också). Men kanske lite skansenbilder efter det? ;D

 

Bild från när jag leverade ägg till Mrs.Packard, bara jag eller borde inte korgen ramla av? XD




 


Av Scarlett - 6 augusti 2013 11:37

Jag antar åtminstone några av er har tänkt på detta, precis som jag. Men vid Gyllenbladsstallets anslagstavla, står det bara Anslagstavla. Så.. Om man har ett sjukt dåligt minne/aldrig vart där förr och kollar på uppdragsloggen om hen har några sysslor kvar nånstans, så står det ju bara Anslagstavla på person. Om man inte är ännu mer korkad och inte ser det där det står "Mocka vid stallet gyllenbladet" osv, ja, då hittar man ju inte dit. Jag hoppas att SSO-teamet gör något åt det någon gång, för det stör mig alltid.

 


Stör ni er på det med?




 

Av Scarlett - 5 augusti 2013 21:43

Jag och Atti (Athena Nightlake) kör lite lopp tillsammans, hon är mysig hihi. Och långsam, men det gör ingenting alls ♥

Och nej, jag kallar det inte levling för jag har ingen hästi att levla. I do it for the money :DD

 




 

Av Scarlett - 5 augusti 2013 13:59

Ja, idag smäller det. KullåkningsVM. Kl 16 börjar allt, min första match är match nr 4. Tränar för fullt nu c:

Ska nog smörja Darkys hovar innan, faktiskt. Så dom blir extra glidiga ;D

 


Så kom och heja nu! :D




 


Av Scarlett - 5 augusti 2013 13:27

Not. Eller jo. Fast inte förstklassiga kanske. Men de är fina! ;D

     





 

Av Scarlett - 5 augusti 2013 13:23

   

Snart så är jag Beundrad med A.A.E När jag är beundrad kommer jag nog sällan göra Marios blåa, för man får så snålt med JS, utom vissa då.


När blir ni beundrade? Eller är ni redan det? :D



 

Av Scarlett - 4 augusti 2013 20:00

HAHA, det var på millimetern att inte jag vann, Sofia och jag låg väldigt jämnt.


 

Duktig Darkshadow!




 

Av Scarlett - 4 augusti 2013 18:50

Jag ska säga vad jag tycker om att vi inte har sadelgjordar.

Personligen tycker jag att det mest är overkligt utan sadelgjord,sadeln borde vart borta för länge sen. Och inte minst vi, vi måste hängt under magen ett antal gånger. Men icke sa nicke, ingen gör något. Utom vi, som vill ha sadelgjordar då. För vi tjatar.

Men, jag vet allt det där med att den bara åker in i hästesns mage och blablabla, men jag tycker fortfarande att vi ska ha sadelgjordar. För ska de tramsa sådär kan vi lika gärna rida utan tyglar. För jag är 110% säker på att de vet om att våra användbara (lika användbara som sadelgjorden) tyglar åker in i hästen varannan sekund. Som detta till ex.

 

Dessutom borde jag åkt av där FÖR VÅRA SADLAR HAR FÖR TUSAN INGA SADELGJORDAR


Dessutom måste de väl kunna pilla och peta så att sadelgjorde sitter stilla. För det gör den ju irl.

Och så kan man ju precis som det står Dölj min hatt stå Dölj sadelgjord. Eller något. Men ja, ja.

 

Btw, najs bild på Darkshadow va? =)



Så tycker jag och jag antar att jag inte är ensam. Men om jag är ensam så tycker jag fortfarande likadant.


O där var den berättelsen slut. Hejdå.



 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards