Silverwood

Alla inlägg under augusti 2013

Av Scarlett - 30 augusti 2013 14:42

Har ägnat flera timmar åt en snygg header och enfin design och fix i menyn till Eris blogg. Det var bådas msp-blogg för ett tag sen, men nu spelar ingen msp av oss och ingen bloggade där under flera månader. Nu vill hon starta den igen som sin egen starstableblogg. Hon är inte pro på redigering så det blev mitt uppdrag. Jag är nöjd. :)

 


Men ja! :) Vad tycker ni om den?

 

 

 

 



Av Scarlett - 30 augusti 2013 09:27

Vad jag har gjort den senaste trekvarten... ;p

   


 


Vingården på fredagar liksom.. ;)




 


Av Scarlett - 30 augusti 2013 08:52

Ahahah så kan det gå när man ska sköta sin ponny :D

 


LOL åt Flammans huvud :PP





 


Av Scarlett - 30 augusti 2013 08:30

Alltså jag kommer aldrig bära de större schabraken på någon ponny. Har ni sett vad fult det är? Ser ut som en konstig avlång nånting.

 


Korta schabrak är helt ok dock...


Fast jag har en teori varför de är så. När vi rider ponnys förminskas utrustningen, och antagligen vi med, ett snäpp. Så allt ser bra ut. Men dessa schabrak kanske var svårare.. Att få till så menar jag. De är ju långa i vanliga fall, men de korta är liksom inte längre än dit.


Nej vad luddigt allt lät. Men fattar ni vart jag vill komma?





 

Av Scarlett - 30 augusti 2013 08:07

...och man precis klarat av att stänga en, blir det såhär.

 


Det tycker jag är coolt. Jag får samma känsla som när man går in i portalen på DarkCores högkvarter för många gånger. Det ger känslan av Pandoria, och av mystik vilket jag älskar.

 

*

 


Jag är sjuk idag med, så ni får en extra dos inlägg!



 


Av Scarlett - 29 augusti 2013 17:13

Puh! Har levlat Morris med alla lopp så han fick stå i stallet nu. Skrittade av honom runt VG bara.

 


Jag tog först ut Frosty och skrittade ner till ridhuset där jag värmde upp ordentligt i A delen i trav och galopp. Sen tog jag några skutt över de flesta hindrena där inne, hon är så duktig.

 

Sen tog jag Darky och tog en ridtur barbacka runt ängarna, det var mysigt! Hon älskar att springa mot vinden. 

     

Flamman fick vila lite, det enda han gjorde idag var att åka transport med mig till Fort pinta och rida pyttelite där.


Så Super var kvar sen. Jag tog ut henne först på en skrittur runt Vingården & c:o om man säger så. Sen tog vi ett par vändor på Klipphärad där hon verkligen bjöd fram!

 


Skrittade av i VG paddock
 



Lyckade ridpass allihop ;)


 

Av Scarlett - 29 augusti 2013 16:44

Jag, Athena Moonbell aka Atti och Grace Mooncamp aka Grisen/Gåsen satt och diskuterade en fest vi ska ha för Steff på lördag. Vi satt vid Café pinta och när en "kypare" komoch frågade om vi ville ha något så tog vi något att tugga på. 
     


Jag tog en Mer, var inte så hungrig. Men Grisen var ganska hungrig uppenbarligen, hon tog en hamburgare. Sen vart Atti sugen på muffin och...... Öl. Ehh ja, jag tror hon bev lite konstig efter sin muffin.



 

Av Scarlett - 29 augusti 2013 16:31

Jag Atti, och Gåsen från klubbis satt och diskuterade ett litet party för Steff på lördag (inlägg sen)... Så kom denna lilla tjej fram. En newbie.

   


Hon ba "Du är vacker" jag ba olala, men nej jag tänkte inte på det på det sättet förrns hon sa det.

Men varför sa jag nej? Jo för jag tyckier det är inte konstigt eller fel, men bara onödigt att "gifta sig" på sso. Det är ett spel, comeon. Jag vill vara en bra kompis och en nära vän som går att lite på, men fan (förlåt) inte gifta mig med någon jag inte ens träffat förut. 


Eller vad säger ni? Tycker ni det är onödigt? Det gör jag.



 


Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards