Silverwood

Alla inlägg under augusti 2013

Av Scarlett - 29 augusti 2013 13:18

Idag får Snoffe hänga med! Kände att det var längesen han blev medtagen.

 


Har dessutom uppdaterat lite i menyn och annat småfix :) Ska också ändra muspekaren till nåt höstigt.



 


Av Scarlett - 29 augusti 2013 11:54

         


Jag har redigerat starstables logga i några olika färger: Svart, grön, orange, lila och sedan deras original.

Jag blev rätt förtjust i den lila, men starstables färger är ju rosa ändå.

Sen har det ju på flera ställen synts med blå text, eller hur? 

Usch jag blev sugen på att lägga dit den orangea loggan i min header, jag tror jag gör det.

Såhär blev den:


Jag ändrar till den nu.


Vilken är eran favvofärg?

 

 

 




Av Scarlett - 29 augusti 2013 11:28

Tog mig ca 25 min och satte mig och gjorde dessa, jag är asnöjd :)

     



Inget jätteavancerat sådär, men de är ändå fina tycker jag :)

Löven är från google, ja




 

Av Scarlett - 29 augusti 2013 08:49

Jag tänkte bara skriva om det där med att man ska ha med sin första häst på alla huvuduppdrag och in på nya ställen, för det är den som är din gamla trogna vän liksom.


Men jag gjorde de nya uppdragen med Flamman, mah ponie, och jag kom och tänka på det mitt i alltihop. Jag tänkte en sekund att åhnej vad har jag gjort detta borde  Supernova göra men sen ångrade jag mig, jag menar detta är ett spel. Jag kan väl ta vilken häst som helst? Nog kommer Supernova vara den första som stegar in i Södra Jorvik med mig på ryggen men nej nej nej, det betyder väl inte att jag måste ha henne med mig överallt.


Dock har jag faktiskt lite dåligt samvete då jag nästan aldrig rider henne. Så fort jag och/eller eri har levlat Morris o Flamman kommer jag sitta upp på Supernova och rida henne lite. Hon är trots allt min första häst.

 

Vad har ni för åsikt?   





 

Hei

Av Scarlett - 29 augusti 2013 08:44

Idag är jag lite förkyld så jag stannade hemma, med andra ord det blir fler inlägg!

Skypade med Eri men hon skulle gå in på starstable en stund så jag försöker roa mig med olika andra spel. Det går sådär.

Iaf, håll utkik idag!

 






 

Av Scarlett - 28 augusti 2013 17:41

 


Jag tycker dessa såg rätt kul ut... Butiksinnehavarna alltså. Men nu e allt chill pill igen så... :P



Blir inge spoil inlägg pga jagorkarinteförklaramen.




 

OMG

Av Scarlett - 28 augusti 2013 15:54

Ett mysitskt sken...


Ska bara säga, ser ni också cirkeln? Och denbiten av cirkeln närmast "kameran"?

Cre(e)p(y).


Ska in och göra de. Spoil kommer senare ^^


Jag tycker allt var bra och inget dåligt.


 

Av Scarlett - 28 augusti 2013 07:41

 

Själv är jag i skolan hela dagen så jag skriver utvärdering runt 15:30.


 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards