Silverwood

Alla inlägg under augusti 2013

Av Scarlett - 23 augusti 2013 21:12

21-VDC idag var jag och den bästa champhästen Frosty med i. Femma, slog i några hinder (som vanligt då) men annars gick det väl rätt oki.

Blir alltid sur när jag drar mot brevlådan och vet att det är endast 25 JS, ingen rosett, jag ska hämta. Men idg var jag ändå måttligt glad! För innan starten i gr.3 som jag var i, så skrev en rar tjej detta :D

    


Hur fint?? Eller snarare, coolt. NÅGON ANNAN tycker jag är snabbish... Fatta känslan. Jag som inte ens har guld i detta riviga lopp ;-)

Iaf blev jag glad och hon bekräftade sen att det var så. Jag blev glad över att känna mig lite, iaf lite populär! För jag tävlar ju champ för att få ett bra rykte också ;)


  



 

Av Scarlett - 23 augusti 2013 16:34

Levlar Flamman och Morris lite, Morris är snart i lvl 10.

Brukar inte blogga om det, men har så lite att annars blogga om så... Ja :)

Kan dock säga detta:

 


Jag måste gå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kanske om hon vill och kan följer Eri med. Hennes brorsa fyller år så det är väl oklart... Hon har inte svarat på kik.

Ska fråga mamma om vi kan gå! :) Skulle vara fett azum   





 

Ihi

Av Scarlett - 22 augusti 2013 20:42

   Tänkte redigera något med denna bild och jag stärkte färgen lite, det andra kan ni nog gissa själva XD Kunde inte hålla mig, seriöst ^w^


Hahahaha medge detta såg inte helt fel ut ;))




 

Av Scarlett - 22 augusti 2013 18:13

Jag är arg för mlc gick bra men sen dåligt, jag failade med min annars så snygga header och jag är arg. Men glad för att bakgrunden jag ska ha på bloggisen till höstmakeovern den funkar! :D Glad Oli. Mitemellan.


 

Av Scarlett - 21 augusti 2013 16:29

OMG!


Sunspirit aka Flamman/Brasan/Anden har just besökt mitt stall. Han kom in, ställde sig bredvid vid Nova och sa att han tänkte bo här med oss! Jag blev så glad att jag redigerade en bild. Det är den första sånhär redigerade bilden jag någonsin gjort. På pixlr. PRO 8D

 

Men i vilket fall så är han en ståtlig vallack på endast 4½ år och är en pro häst. Nejmen han är mysig. Och gosig. Det är synonymer. 

 

Det jag stör mig på är sadlarna. Man kan inte ha en sadel utan att det ser crazi ut. Så han är en barbackapålle. Och lite fail är det överhuvudtaget med benen. Det glider in i magen.

Men jag får väl vänja mig dårå.

 

Han är mullig, gullig och lite ullig. Osten sa att jag var pa att rimma. Tack för den komplimangen. :)

 

Ska fixa info nu, håll ut.

 

 

 

Av Scarlett - 21 augusti 2013 14:49

Trodde inte de skulle komma så snart. Snart är en min.

Supersöta ponnyer!

Förlåt att jag låter allvarlig men men men jag är FÖR GLAD!!!!!!!!


Men ärligt det var en sak som var konstig. Eller kul. Min ostpajj skojade om att de skulle stå på en av DCs båtar, och de stod visserligen inte där, men på en båt i Fp. 

Hmmm..... Undrar vilken jag ska ha....... Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Inte skimmeln och inte bruno. Nån. Vi får se vem jag kärar ner mig i när jag kommer in ^^



Cya  

:3

Av Scarlett - 20 augusti 2013 18:42

 

Ehhh... Min ostpaj var inne så jag testade ett nytt sättt att redigera på pixlr... Tyck vad ni vill. Det är inte komplicerat, kan vi bara säga. Men den är väl inte nå jätteful.


När vi ändå snackar, ja då ska jag bara säga att denna vecka har jag inget annat än vanlig skola. Inga läcor (hoppas jag) inga aktiviteter slash inga speciella ämnen. Najs.



 

Av Scarlett - 20 augusti 2013 17:47

Jo idag började vi skolan igen. Det var lite flummigt. Jag använde för första gånge orden Hallonpaj, Ostpaj, Ost, Korv och Nutella offentligt. Dessutom har jag planerat mord på en viss människa. Han heter *pip* och är störig på mig. men well, det var inte därför jag skrev detta inlägg.

      

Jag tänkte berätta hur skolan blir o så.

På alla sagar utom tisdagar slutar vi 13:50, och också börjar vi 08:10. På tisdagar slutar vi 14:45 för vi har SO... Aja. 

 

Jo på måndagar vid 17 har jag och Ostpajen volleyboll.. Det blir nog inlägg innan ändå. Tisdagar har rider jag vid 17 och åker vid 16.15 typ, kaanske kan jag klämma in ett inlägg då. Det blir olika. Sen på onsdagar har jag volleyboll samma tid. Tors-sön är jag oftast helt ledig beroende på dåläget. 

 

Så ungefär såhär ser det ut. Detta börjar gälla nästa måndag, 26/8.

Måndag kommer 1-2 inlägg nånstans mellan 14:45 och 16:00.

Tisdag ibland inga. Ibland 1 inlägg mellan 15:20 och 15:50.

Onsdag kommer 1-2 inlägg runt 15:00 skulle jag tro. När onsdagsuppdateringen är klar. 

Torsdag är jag helt fri. Minst 2 inlägg under eftermiddagen. Detsamma med fredagen.

Lördag söndag brukar vara rätt lediga om jag inte gör nåt annat. Minst 2 inlägg om dagen. c:

 

Ungefär så ser min vecka ut till jul. Med undantag, dock. Men det får ni info om då. :)

 

Gud vad jag skrev, brukar aldrig bli mycket text trots att jag anstränger mig för ett långt inlägg. Tur ni har där att jag klämde in några gamla arkivbilder här o där.

 

 

 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Skapa flashcards