Silverwood

Alla inlägg under augusti 2013

Av Scarlett - 19 augusti 2013 20:59

Motionerade Forsty lite löst, krafsade ihop en outfit och blev hyfsat nöjd med resultatet! :D 

   


Är den fin? Hiss/Diss? :)




 



Av Scarlett - 19 augusti 2013 09:58

Inspirerad av LilyR

 

Sommaren är snart slut, vilket innebär hösten närmar sig! ;D Alltså tänkte jag skriva ett litet inlägg om allt sånt där höstigt mode. :)




För mig är hösten brun, orange, gul och röd. Lite sådana färger liksom. Inte grått och svart, men lite tråkiga färger. Sen ska det såklart vara lite ljusa starka färger som lyser upp!


Gyllenbladets deluxeset är verkligen snyggt - Det måste vi nästan ha. Det är snyggt och höstigt och guldigt och fint :D

 



Medge c;



Sen tycker jag inte om kottsadlarna.. Nog för att de är höstiga men sjukt fula tycker jag :/

 



Men oranget är snyggt  ♥ Benlindor är asnajsigt, trots att jag inte äger mer än två ^^

        


Rött är sött, eller iaf snyggt ;)

   


Dessa fina sadelfiltar och sadel är höstiga och snygga :)

              

 

 

 

 

Dessa jackor är höstiga men... Tråkig färg, eller vad säger ni?

   

 

 

 

Blev ni sugna på nåt av det? Jag kan inte alla, men några vet jag var de finns ;D

Gyllenbladets deluxe - Fiskebyn, Långbron

Kottsadlarna - Valedale

Orange träns - Sgb

Orange & röda lindor - Fiskebyn, långbron

Röd filt - Långbron

Filtar med löv på - Valedale

Övriga ljusa filtar - Gyllenbladsstallet

Beige sadel - Firgrove

Jackor - Firgrove


Det e några saker! =) Fiskebyn och Valedale är bästa höstställena.

 

Vilka grejer gillar ni?




Detta inlägget tog mig flera timmar att göra, dissa inte   




Av Scarlett - 18 augusti 2013 22:23

Team Tanks  är ett faktiskt roligt spel som jag inte spelar så ofta... Men det är kul! Man är bilar och skjuter varann (det låter våldsamt jag veet) men grejen är att "dör" man så blir man inte en blodig sak utan bara lite kol. Det är gratis online. Kul oxå! Rekommenderar pyramidbanorna. Mest 1an. Iaf Tror jag ni fattar mer om ni spelar! :) Tips: Det finns enchat, om än lite annorlunda än sso. Tryck ner denna knapp och skriv, sen skicka med samma. 




Bildbomb varning!

                                     


Ctrl = skjut, Pilar = vinkel/styra




Diggar mest röda laget, they's ma sistah c:


 

Av Scarlett - 18 augusti 2013 22:07

En avnågonanledning ganska kul fail tycker jag, som är lätt att få till när jag försöker ta ett visst foto, den med röd är när jag råkade slå i ett hinder XD

   

Fast ändå är båda rätt snygga... Tycker jag :)




 


Av Scarlett - 18 augusti 2013 21:21

 

     


Ihi den första redigerade jag i fredags kväll till Jens tävling och den andra alldeles nyss, I like! c;


 


Av Scarlett - 18 augusti 2013 20:58

Vill ha dessa :c Jackan (även resten av setet) är bara föör skitsnygg och filten är så fin färg! Inget som är planerade köp just nu eller passar med varann, men de är fina ^w^

             




Tycker ni om de? Eller något annat? :D

 

 

 

Av Scarlett - 18 augusti 2013 19:54

Jag tog Morris ut på en liten träning, hans kondis är ju inte den bästa så ;) Vi travade igenom Hollow woods in på den där svaga stigen mot den lite större observatoriestigen. På den ökade jag till ökad galopp och höll den hela vägen nästan ända till observatoriet. Där vände jag och red i kort galopp ner för den lite nyare stigen som hör till Marios lopp. Sen en kort men härlig galopp över ängarna.

             

Skritt/Trav till stallet genom skogen.



Sen vart han ju ganska svettig så satte på honom ett svettäcke och skrittade honom lite "för hand".

 


Så det var et lyckat pass! :)


 



Av Scarlett - 18 augusti 2013 19:37

Har inte bloggat något idag (och inte igår för det var tidsinställda, var på grönan :D) för jag var med Ostis och hon tycker det är så tråkigt när jag ska blogga så jag gör sällan det. Men - lite mer ikväll. Och nog imornför då ska jag bara städa mitt rum vilket tar högst en timme. Så håll ut!   



 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards