Silverwood

Alla inlägg under augusti 2013

Av Scarlett - 17 augusti 2013 12:00

Medge detta är vackört (och lite redigerat hihi)

 


Hihi, ca tio i tio på kvällen ser det ut såhär fint på Gyllenbladsstranden ♥


 


Av Scarlett - 16 augusti 2013 15:45

Är det ett rökmoln? Or not? Och vad ät det där gul/vita sakgrejen? Så många frågor, så lite svar.

 






 

Av Scarlett - 16 augusti 2013 12:45

Helluu, detta är tidsinställt. Men det låtsas vi inte om. :3


Jag har tänkt på detta sen jag spelade Starstable Sommarryttaren. Och det var ett tag sen. 

 

Att träd och buskar, är så onormalt stora. Kanske inget att göra åt, men har ni tänkt på det? Ställ er bredvid en gran och ni känner er som en myra. Eller hästen är myran, du är barret. Vissa buskar är också stora. Och vad jag vet bor vi inte i Kalifornien, fast jag vet ej. Vart i världen ligger Jorvik? I don't know.


Titta.

 

Och när vi ändå pratar om träd, vill jag bara tillägga att det står en julgran (?) vid bergspaddocken. Vai.




Ja, ja. Hejdå.


 


Av Scarlett - 15 augusti 2013 22:06

Eller snarare synonymerför de. För ibland är det helt enkelt bra att uttrycka sig med svärord. Exempel: Gill köpte fel jeans för 96 sc och de hon egentligen vill ha kostar oxå 96. Perfekt läge att använda de nya svärorden.


Men ni undrar såklart; Vilka är då dessa nya ord?? Jo det ska jag tala om. Det är KORV och OST och NUTELLA

Läs nedan för vidare info.

 

Här ser ni alltså innebörden av orden. Fritt att använda. Och det stora plusset. De censureras inte. 


Har ni frågor eller idéer eller något annat roligt får ni gärna kommentera eller om ni har lust göra något annat. 


 


Av Scarlett - 15 augusti 2013 21:43

Hämtade in Frosty & Nova från betet idag, de har inte blivit så tjocka som jag trodde. Konstigt. Konstigt men skönt. Iaf, motionerade alla 4 idag kväll, jobbigt men så e det. Först Morris på en ridtur i HW och Darky detsamma. Sen Frosty och Nova skrittur längs Silversongfloden o tillbaka ;)

 

Iblandhade det vart skönt med en medryttare.. Men det får absolut vänta om det nu skulle hända nån gång. Fast, det blir lite som att ha en medryttare för jag och Ost delar ju. :D 


Känner mig dock lite pressad för när skolan börjar har varken jag eller Osten så mycket som ens hälften av denna tid. Med läxor, ridning, volleyboll och annat tjofs. Vi får ha planer där helt enkelt. Inte så mycket championat heller kanske. Men det får vi se.


På tal om skolan, jag börjar ju den igen på måndag. Pust. Jaja, jag kommer inte ifrån den. Räkna inte med så här mycket bloggning. Skulle säga max 1-2 inlägg dagligen. Ibland inga. Tror ni föstår varför... :)



 


Av Scarlett - 15 augusti 2013 20:05

Helluuu :D

Nu är jag hemma från skärgården. Jag har tyvärr en dåig nyhet för alla som inte redan vet. De har censurerat smileysarna c: c; :DD :c m.m Detta är inte bra. Man kan ju tro att de inte vill att vi ska vara glada i chatten. Men ja, annars då. Jo jag glömde min mobil på Harö, smart va? Nu kan jag inte instagramma eller twittra(okej mest läsa tweets från Clara Henry) eller kika eller nånting. Det är BAJS!

Får troligen tillbaka den på lördag. Jag och en kompis ska till Grönan oxh minsomarkompis so är vår granne i
skärgården ska också dit på lördag för Sommarkrysset och då får hon ta med den! Najsigt sammanträffande. 
 

Nog om det, jag är med i Jens redigeringstävling!!! :D Inte för att jag tror jag vinner men jag är inte dålig direkt.

Har ni någon idé på vad jag ska redigera? :$ Har nada kreativitet i huvudet och då känns det värdelöst att göra nåt. Dock är jag upptagen fre & lör och sen avslutas tävlingen på sön... KRIIIS nejmen lite ändå. Hjälp?? :( Får klistra ihop nåt i pixlr/gimp sen... ;D



 

Av Scarlett - 15 augusti 2013 12:15

Medge att det liknar sockervadd på hög nivå. Dock är jag lite kondtig, för jag gillar inte sockervadd. Eller fine, det är gott med bara bara socker plus att det blir så himla kladdigt överallt. Men. Det serut som sockervadd, right? :D

 







 


Av Scarlett - 14 augusti 2013 18:00

Sry för så många tankeinlägg, men har inga idéer till tidsinställda. :(


Har ni tänkt på detta, att Aideens beskyddare och allt sånt grejs känns nästan som en egen religion. För det gör det, de har sina konstiga saker och Fripp och allt. Men det är väl bra. Annars hade väl Garnok vart ganska så lös nu. c8

 



Eller vad säger ni? :)


 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Skapa flashcards