Silverwood

Alla inlägg under augusti 2013

Av Scarlett - 14 augusti 2013 12:03

Tjohooooii!!!
Jag är så glad över denna uppdatering. Är inte ni?? Jag menar, fiskeuppdrag och dessutom avslöjat att det kommer PONNIES! Så himlarns mycket åsiktsinlägg om detta och äntligen får vi våra sötnosar. Titta bara på bilden!

Det finns inget enligt mig som var dåligt. Allt var bara bäst. Tack för mig!!!!!!!!! :D

Av Scarlett - 13 augusti 2013 17:00

 

Är inte det bästa som finns när man får farligt fall och sen så står pållen o lutar? XD





 

Av Scarlett - 12 augusti 2013 21:19

Ritade en liten ponny, eller ja. En ponny.

Fin?

Av Scarlett - 12 augusti 2013 18:59

Ni får lite tidsinställda då men jag är i skärgården så att jag kan inte blogga som vanligt. Har ju då appen så är lite aktiv men inte mycket. Jag tror ni överlever med de tidsinställda.

Av Scarlett - 12 augusti 2013 13:30

Ja så går det när man inte har så många idéer till tidsiställda, och jag faktiskt aldrig gjort en sån.


                Jag hatar...

 

  • ...Spindlar och ormar
  • ...Störande barn
  • ...När nagellacket inte är bra
  • ...Att bli tillsagd
  • ...Lakrits
  • ...Coca cola och colaglass, men inte kolagodis

 

 


Det finns annat jag hatar, t.ex när Osten ....  ehh... Kommer ej på nåt gör något dumt. 


Ja.



 

Av Scarlett - 11 augusti 2013 21:11

Länk till Gimp nedladdning: GIMPELILIMP




Ett bra redigeringsprogram ;)


 

Av Scarlett - 11 augusti 2013 18:55

Nu är dett ainlägg lite försenat... Men jag har varit i stallet på lag-SM i dressyr som ni vet. Och ja, här är månljuset. Moonbeam aka Morris eller som Ost föredrar, Mulle. Men jag vill kalla honom Morris. För detta är iaf en pojke. En pojke i sina bästa år. Han är riktigt framgångsrik i galopp. Dock dålig kondition pga den enda som red honom blev sjuk osv, aa ni fattar. Han blev lite otränad. Men nu ska det bli ändring på det! Fick dessutom just ett konditionspass med klubben, Steff är verkligen duktig :D Skrittade av honom en sväng + duschade av honom. HAHA fulaste bilden evurz jag vet.

 


Här får ni några bilder på honom! :)

         


Sista bilden, lovveee ♥



 

Av Scarlett - 11 augusti 2013 14:30

  

Hon ville köpa chaps så hon köpte chaps. Ja. De passar bra till vår westernoutfit så den ser ut såhär nu :)

 

Medge att den är rätt najs nu va? ;)



Detta är ett tidsinställt, detta hände alltså inte idag utan för några dagar sen ;) 




Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards