Silverwood

Alla inlägg under augusti 2013

Av Scarlett - 10 augusti 2013 22:05

Här är Darkys info (i inlägg) :D


 


Hon är frieser, som ni ser. Mycket välutbildad dressyrhäst. Go som en ängel!


 

Av Scarlett - 10 augusti 2013 20:39

I år hölls lagSM i dressyr på Vallentuna ridklubb. Och jag var där!

    

Har lite bilder från några hästar som inte var med.. Det är dom som är bruna och inte så dressyriga, jag tror ni fattar. Det är copyright på alla bilderna!

         

Eris favvo är skimmeln och min den kolsvarta ♥

     

Eftersom att jag bor i Vallentuna såvar det rätt självklart att åka dit. Jag och Ostis cyklade dit och var där hela eftermiddagen, jisses vad det var kul. Hade tänkt fota med en kamera men batterierna tog slut -.- Så blevlite mobilbilder isället. Detta är inte alla jag tog och det kommer fler imorron! Ska dit igen och då är det final ;)

Då får ni bättre/fler bilder :D


Måste bara säga... En häst vid namn Famous Too som är lektionshäst för äldre ryttare osv, stod inne. Hon är en sällskaplig häst! Försökta ätapå både vattenflaska, mobil, hår, väska m.m Men så fin, ni får en liten bild på mig o henne sen! :)



 

Av Scarlett - 10 augusti 2013 10:09

Fina Darky, han är min lilla ängel. Jag redigerade dessa bilder :) ♥


   

Nöjdast med denna c:



 

Av Scarlett - 10 augusti 2013 08:59

Jag känner mig morgonpigg.. Troligtvis för att jag IRL gick o lade mig typ 24/00:30 och vaknade kl. 07:31 för att duscha. Efter den duschen var jag pigg som en mört!!!! (uptropstecken för piggheten!!!!!)

Varför jag gjorde mig själv besväret att duscha när jag brukar drömma om att köra bil? Jo för att jag och Osty ska till Lag-sm i dressyr som hålls på Ostys ridklubb, dvs nära där vi bor. =) Deet ska bli najs, och ja jag ska ha med en kamera. Så det blir nog inga mer inlägg förrns jag kommer hem, jag vet inte när det blir.

 

  



 



Av Scarlett - 9 augusti 2013 21:53

Nico frågade om jag ville ha en redigerad bild av henne och såklart jag ville, men jag ville ge henne en också. Så vi möttes och fotade på fälten och stranden, det var mysigt c: Men iaf så är jag rätt nöjd! :)

 

Klicka på bilden för att komma till hennes blogg! :D



 


Av Scarlett - 9 augusti 2013 20:07

CIAO.

Jag red upp till bergspaddocken föratt träna lite dressyr.


Jag värmde upp i skritt & trav i båda varven, sen gjorde jag lite övergångar mellan skritt o trav, samt halvhalter däremellan. Sen ökade o minskade jag stora mittvolten i samlad galopp. I båda varven. Sen trav-halt-rygga 5 steg-trav på medellinjen (vände alltså rätt upp o ryggade).

 

Sen red jag ut för det var dags för GC! Och där kom jag 2a, före Snus *stolt* Dock efter AnnaW så ja, men de där två är riktigt bra också ;D

 




Och Darky var så duktig hela tiden så!



 


Av Scarlett - 9 augusti 2013 18:33

Jag tror detta avslöjar en del ;) Imorn alltså, då är den vår.

 







 


Av Scarlett - 9 augusti 2013 12:15

Dock vad får ni vänta till imorn med att veta... ;)


 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards