Silverwood

Alla inlägg under april 2014

Av Scarlett - 5 april 2014 12:05

Till min älskade ponni!


 


 

Av Scarlett - 4 april 2014 15:57

Vem är detta då? Hon ser ut att gilla rosa precis som jag ehe ^^ I alla fall ska det bli spännande att se vad hon vill!

 


 

Av Scarlett - 4 april 2014 15:52

 

Yummy :]

Hoppas er fredag har varit lika bra som min! ♥



 

Av Scarlett - 3 april 2014 16:13

 

Charlie - Miranda Cosgrove

 

 

Face of love - Miranda Cosgrove

 

 

 


Av Scarlett - 2 april 2014 15:06

Hejsan!
I denna veckas uppdatering får du hjälpa Amelia i djuraffären med diverse bestyr!

Nya uppdrag:
- Amelia som jobbar i djuraffären, Pet Shop Girls, i Jarlaheim behöver hjälp med att ta hand om de olika husdjuren. Hon har fullt upp med att ta hand om butikens webbshop så rid dit och se om du kanske kan avlasta henne!

När du är färdig med att hjälpa Amelia kommer du ha tillgång till nya roliga dagliga uppdrag kring Pet Shop Girls djuraffär.

Hjälp Amelia med alla gulliga djur!
Hjälp Amelia med alla gulliga djur!

Nya husdjur:
- Nya urgulliga husdjur har kommit till djuraffären Pet Shop Girls i Jarlaheim. Vilken är din favorit? 

Nya kläder:
- Nya fina kläder med djurtema har kommit till rockshoppen i Jarlaheim!
 
Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget

_____________________________________________________________________________


Yay! Toppen att vi får massa småuppdrag, verkligen... :/ Jag vill ha huvuduppdrag! Men jaja, nåt att göra..

 




 


Av Scarlett - 1 april 2014 15:09

Idag är det första april vilket innebär att man kan luras som man vill ;-) Men på sso innebär det även en hel del färgglada saker, som den magiska kaninen kan åstadkomma. Färgglada starthästar! 
Det finns två fördelar med detta, dels är det jättecharmigt och kul tänkt men det betyder ju också att man måste rida sin starthäst, som antagligen stod och just höll på att ruttna bort i ett hörn. Jag gillar det!

Min personliga favorit i år är nog denna, supersöt tycker jag. ♥ Regnbågsmanen är verkligen en snygg förändring!


 



 


Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards