Silverwood

Alla inlägg under september 2013

Av Scarlett - 30 september 2013 11:15

Jag kände att han behövde annan motion än lopp efter lopp, så jag skrittade ner honom till ridhuset.

 


Väl där travade jag lite grann, och galopperade lite för att värma upp honom.

   


Sen hoppade vi det lägsta på 45 cm några gånger, och jösses vilka språng han tog :P Tappade stigbyglarna flera gånger!

   



Sen kände jag att han kunde ännu mer, och ville så jag styrde mot det på 60. Han flöög!

   


Sen skrittade vi hem, beredda för GC! (där jag förövrigt vann, duktig Supernova ♥)




 

Av Scarlett - 29 september 2013 09:30

Klicka på spoil-skylten för att se hur uppdraget var :D


     


Jag tycker det var rätt trist ändå. Kanske hade det kunnat vara en speciell fisk som hoppade i vattnet eller att man fick ro ut med en båt. Det hade gjort de gula fiskeuppdragen mycket mer speciella.




 

Av Scarlett - 28 september 2013 20:47

Jag slängde på mig nån slags rosa sak och sen lunkade jag och min stora sak iväg :D

               



Runt Klipphärad en sväng fick det bli, barbacka c: Hon e såå fin ♥




 

Av Scarlett - 28 september 2013 18:36

Jag har bloggat lite om detta tidigare, här.




Jag tycker det är asläbbigt, eller tyckte i alla fall, när det blir som ett "hål" efter fågelskrämman. Det ser skitcreepy ut :s Tycker ni fågelskrämman är läskig?





 

Av Scarlett - 28 september 2013 18:20

Jaoow har suttit nån timme med en header, kom på att det är kanske lägligt att byta eftersom jag har bytt frissa. Jag blev väldigt nöjd, vad tycker ni? :D

 




 

Av Scarlett - 28 september 2013 13:00

  1. Varje gång jag tappar nåt skriker jag och lyfter upp händerna istället för att försöka fånga saken
  2. Jag sover med nästan 20 gosedjur
  3. Jag är blond men har färgat håret rött
  4. Jag är vänsterhänt
  5. Jag gillar inte att rida med spö eftersom jag inte kan ha min hand särskilt bra då
  6. Jag är lååång
  7. Det djur jag minst av allt skulle vilja träffa på är en alligator i ett dike (i Florida)
  8. Jag har ridit sen jag var 5-6 år, alltså i ungefär 5-6 år lol
  9. Jag ääälskar choklad
  10. Mina naglar är just nu väldigt skiviga (intressant till 100%)
  11. Jag gillar inte att ha fel
  12. Jag är så mörkrädd man kan bli, enda stället jag kan va i utan att bli rädd är min säng
  13. Jag kan inte koda en enda designpryl på blogg.se
  14. Alla mina namn utom efternamn slutar på A, Olivia Eleonora Theresia Josefina :D
  15. Roligast i skolan är idrott, matte eller SO
  16. Jag har tagit simborgarmärket varje år ganska länge nu
  17. Jag har en hamster, det är min 4:e trololol




 

Av Scarlett - 27 september 2013 20:52

När jag skulle rida Frostbelle förut så bara krafsade jag ihop nåt från garderoben. Själv tycker jag det blev rätt snyggt :D

 



Tipsa gärna om outfits, eller länka eran favoritoutfit :D




 

Av Scarlett - 27 september 2013 18:47

Kände att jag ville röra ännu mer på mig så skrittade ner Frosty till ridhuset och in i A delen.

Jag tränade volter, åttvolter, galoppfattning, ställning och halvhalter.

   




 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards