Silverwood

Alla inlägg under september 2013

Av Scarlett - 27 september 2013 17:00

 




 


Av Scarlett - 27 september 2013 16:46

Världens bästa klubb lade just ner... Jag var där, såg det, blev förgäves vän med alla IMare. Tack Steff för den bästa tiden i SSO någonsin. Du var världens bästa klubbägare. 

     

 

 

Var tar jag vägen nu då? Kanske är jag klubblös ett tag. Kanske går jag med i Steffs vänklubb eller kanske startar jag en egen klubb med Denise. Jag vet inte. Men jag blir inte klubblös länge i vilket fall. Tack.

 

 

 

 


Av Scarlett - 27 september 2013 15:50

Jag tänkte att när jag ändå var i farten kunde jag väl ändå träna Supernova lite. Hon behöver lite träning. Jag frågade Carin om jag fick plocka fram fler hinder och det gick bra, om jag plockade upp efter mig. c: Sen värmde jag upp lite grann innan vi hoppade lite grejer som jag byggt upp, t.ex en kombination och lite bommar osv. Även de som redan stod uppe :D


 

 

     



Gjorde nån liten video, inte så lång men fraps gillar inte mig och jag gillar inte fraps och windows live movie maker gillar inte mig och jag gillar inte windows live movie maker.


Hon var lite tittig eftersom vi aldrig hoppat här tidigare, men hon skötte sig bra annars!




 



Av Scarlett - 26 september 2013 18:48

I detta inlägg kan svordomar tillkomma! c:



Som i princip alla andra bloggar också gjort ska jag visa sneakypeakyn (nytt ord, kreativt =)) på Södra!!!!!

Helvete vad najs, jag blev kär i bilderna på byn/ministaden. Så jäkla najs!!! Kolla sen på den där skogen eller bara på fältet. Tänk att köra kurragömma där alltså........ *-*

       


Sen kan vi bara diskutera hur underbart det kan bli när det kommer upp ännu fler sneakpeek bilder de närmaste dagarna. Jag tror nog att Södran öppnas på deras 2-årsdag, exakt en vecka yayy 8D



Hur mycket på en skala 1-10 längtar ni? :3 För mig äre 9486587469243865. c:






 


Av Scarlett - 25 september 2013 15:33

Jag hissar nog uppdateringen ändå, den var bättre än jag hade hoppats - både nya kläder och stallhjälp! Dissar dock kläderna, de var väldigt fula. Det enda snygga var skorna. Men inget jag kommer köpa.

                     



De lila är rätt najs ändå ;)



Stallhjälpen är cool! Provade en dag för att se hur det ser ut. Känner mig som värsta kungligheten 8D

     




Hiss! Förhoppningsvis kommer Södran när de fyller 2 år, next week alltså ♥





 



Av Scarlett - 24 september 2013 20:01

   "Jag har funderat runt uppdragen som vi har fått på sistone, i samband med att jag tror att Södra Jorvik öppnar snart. Då i synnerhet sprickorna.
 
  Ni vet då vi gjorde uppdragen med Solens Cirkel? De slutade då vi blev populära. Om man nu blir populär med Åskviggens Cirkel fortsätter uppdragen - och det gör mig sjukt nervös. Innebär det att man måste vara beundrad med dem för att kunna ta sig vidare med druidgrejerna - för vad lär vara nästa sak som händer inom druidcirklarna? Jo, vi lär behöva söka upp Lisa och Anne. Och jag börjar nu bli rädd för att vi måste vara beundrade med Åskviggen för att kunna ta oss ner i Södra Jorvik, där jag tror att spelets story kommer ta en ännu mörkare vändning med en förklaring till varför de två Ödesryttarna varit försvunna.
   Är min nervositet befogad? Ja, det tycker jag nog. Nu har det ju ryktats om att Södra Jorvik släpps på SSO's tvåårsdag, men OM det stämmer tror jag att vi kommer få vårt efterlängtade releasedatum i morgon, att vi får se ett par bilder och får ett bekräftat datum.
   Jag ligger efter ett par dagar med sprickorna, eftersom jag har haft ett par dagar då jag inte ens har hunnit logga in på sistone, och därför blir jag ännu mer nervös över det här. Jag hoppas verkligen att det här är en teori som inte stämmer, för den dagen Södra Jorvik öppnar vill jag in där så fort som det bara går. Hur många år har jag inte väntat på den här dagen liksom?
 
   Nu kan jag ju inte göra mer än att invänta vad som händer... Men jag hoppas verkligen att det inte blir så, är ju beundrad överallt med undantag för de båda Cirklarna samt fisket... "
 
 
 
 

När jag läste detta blev jag lite orloig jag med... Tänk om det är så? Förhoppningsvis inte, men det låter rätt så logiskt. Jag som dessutom ligger efter med sprickorna, en massa dagar eftersom jag har fullt upp vissa dagar och tiden bara drar iväg. Ni vet såna dagar, då hinner jag knappt något. (det är i deta fallet niska förståhur bra det är att vara två som delar, ehe)
 
Men allvarligt, jag kommer banne mig skrika i global tills de ändrar på det i fall det nu är så. Mankan bara hoppas... Förhoppningsvis är de så smarta att de inte håller på oss ännu mer. :/
 
 
 

Av Scarlett - 24 september 2013 10:30

Imon är det onsdag......suppdatering!   



Jag hoppas att Södra Jorvik öppnar såklart, men också kanske lite nya kläder, det var faktiskt längesen nu, om man inte räknar med alla tråkiga deluxeset. 

 

Jag tror att det mesta består av förbredelser Södra Jorvik och annat, kanske buggfixar eller så. Faktiskt tror jag på ännu fler ponnys. Eller? Kanske nåt annat litet, inget stort i alla fall. Och såklart (nu funkar det att skriva åäö!) att fixa det här som krånglade sen förra uppdateringen, med massutloggningar och massa fatal error, och att tiden flyttades fram 2 timmar.

 


 




 

Av Scarlett - 23 september 2013 14:30

Jag har borjat (Det e ngt som kranglar sa kan inte skriva de tre sista bokstaverna i alfabetet) gilla Supernova igen, rider henne ofta nu for tiden. Jag tror att det var for att jag fick en kick under eventen med starthastarna. Go Supernova ♥


Arkivbilder


     




 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards