Silverwood

Alla inlägg under september 2013

Av Scarlett - 22 september 2013 19:58

Har ändrat hur hästarnas informationsblad ser ut, lite mer oranget liksom ;) Och mer korrekt info, hehe. De gamla var lite.... random helt enkelt. Lite färgbomber, glitter och helt olika utséenden. Jag gillar när allt är stilrent, vilket detta är.

         




Godnatt!





 

Av Scarlett - 22 september 2013 16:50

I går tog jag ut Supernova och tänkte bara glida runt och njuta av miljön och ljudeffekterna, men sen frågade Atteh om jag ville joina henne, sen blev vi ännu fler... Ja det slutade med att jag, Atteh, Sallson och Grisen red runt och stirrade drömmande mot Södra Jorvik..... Ja


                       



Antagligen är det Jorvikstallet, eller i alla fall det som ännu är ditsatt, som man ser där borta.. *-*



Snart står jag inte ut mer!!!!!!!!!!!





 


Av Scarlett - 22 september 2013 13:09

Har kommit på en asbra idé till en höstoutfit... Saknas bara byxor och handskar :c I vilket fall, så köpta jag 3 saker till den idag:

 


En hatt, ett schabrak och ett träns. Fint va? Outfiten är kolabrun och gul, det var filten som gav mig idén. :) 


Hela outfiten kommer upp om kanske 1-2 veckor :3



 


Av Scarlett - 22 september 2013 09:50

Åhh jag vill göra min vinterdesign nu!! :c Men det är för tidigt... Jag vet precis när jag ska börja med den. När den första snön faller här där jag bor så börjar jag. Eller om det inte blir så mycket snö så kan jag ju börja när snön faller på sso i alla fall ^^

 

I vinter flyttar vi till Steves gård, är det inte han som håller i juluppdragen? I vilket fall är det nära till Silvergladebyn där det antagligen kommer vara mest julstämning. 



Vart ska ni bo i vinter? :)




 

Av Scarlett - 21 september 2013 18:50


Jag har nu "dragit" de tre vinnarna, helt slumpmässigt! Vinnarna blev:

     

 




Grattis ni som vann och ni andra, det går bättre nästa gång ;3 


Jag kontaktar er som vann! Grattis igen :)




 

Av Scarlett - 21 september 2013 18:44

I veckans uppdatering byttes vissa av stockhögarna ut mot en hög med träbitar. 

Nu går rykten om att det är de man ska bygga ihop bron till Södra Jorvik med! Det låter ju rätt logiskt, för det är väl knappast så att sso-teamet byter ut stockarna för att de har tråkigt. Nä, jag hoppas och tror att det är för det ändamålet! :D

 




Vad tror ni? Och tror ni att det kommer öppnas snart? Hoppas hoppas! c:



 


Av Scarlett - 21 september 2013 14:50

 




 

Av Scarlett - 21 september 2013 14:06

   

 




 



Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards