Silverwood

Alla inlägg under september 2013

Av Scarlett - 14 september 2013 17:31

...min senaste redigering ♥ c:


 





 

Av Scarlett - 14 september 2013 15:35

     



För att sätta ihop denna outfit måste du ha gjort trädgårds-uppdragen!






Av Scarlett - 14 september 2013 14:53

Tog en ridtur på Sunspirit, det var en mysig runda! Perfekt längd. Gör jag mer än gärna om :D



Vi skrittade ut från Vingårdis, ner längs Vinvägen.






















Sen efter bron nånstans så började vi trava.

   



Vi skrittade genom sgb

     



När vi kom ut ur sgb travade vi en bit.

 



Vi tog en galoppppppppppppppp!

 



Sen red vi in i den lilla skogsdungen bredvid vägen, där det finns små grenar perfekta för en ponny att hoppa.

       



Sen sträckte vi ut i en galopp igen ♥ Och hoppade över en mur som var ivägen ^^

 




Sen skrittade jag hem på långa tyglar

 



Sen var han tvungen att stanna och snosa på en annan ponny, så jag lät honom göra det.

 



Han e en riktig liten skogsmulle! ;)




 

Av Scarlett - 14 september 2013 13:48

Snart så.... Bara en liten bajslevel kvar, den värsta dessutom :$

  



Duktigt Morris ♥





 

Av Scarlett - 13 september 2013 21:05

Ser ni mig? :D

 

Ser ut som värsta patrullen ju. Soldat-vdc:are 8D Annars gick vdc bra. Ledde, men slog lite så kom 3a. Det är bra det med. Nu... Måste jag levla Morris ;_;





 

Av Scarlett - 13 september 2013 20:40

Sett tack vare andra bloggar att "Ponnyudden" har kommit till starstable. Dock bara om man hoppar ut o simmar, vid ett ställe vid törne. Kolla vettja! >:D

  


Jag skulle säga att jag hoppas på något särskilt för ponnyerbara. Undrar vad.. Gissar att det inte blir ponnychamp i alla fall. Men kanske nåt annat unikt eller kul?



 

Av Scarlett - 13 september 2013 20:27

     




Jag är sjukt nöjd. För veckor sen gjorde jag även denna c:
 




Det är konturer av Darky och Flamman. Inte 100% svårt att göra, utan bara 70. Typ xD




 

Av Scarlett - 13 september 2013 19:50

Kände mig inte riktigt hemma i den vita färgen, så jag bestämde mig för att blondera det. Det blev snyggt!

 


Känns mer Scar.




 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards