Silverwood

Alla inlägg under september 2013

Av Scarlett - 5 september 2013 15:29

Häromdagen när jag satt upp på Morris, innan jag hann sitta upp klart minimerade jag för att sätta på repeat på låten jag lyssnade på på YT. När jag loggar in igen (detta hände alltså i mitt hemstall) står jag plötsligt på tunnan bredvid garderoben. det var ... konstigt.

     




 

Av Scarlett - 5 september 2013 14:59

LOL loggade just in och skulle ge Morris vatten, mat osv men gissa vad som hände när jag skulle ge honom vatten? Haha jo där stod Carin och ville dricka! XD Titta själva.

 




 


Av Scarlett - 5 september 2013 14:53

Jag är ledsen för att det inte blev några inlägg igår, men vi slutade 15:00 och sen spelar jag även volleyboll på onsdagar så jag får inte så mycket tid hemma. Men torsdagar är bra dagar! >:D

Nejmen imorron är vi på en miniklassresa då och kommer hem lördag. Jag gör ett tidsinställt till imon, för lördag hinner jag blogga lite.


Men nu ska jag skriva flera inlägg! ;)



 

Av Scarlett - 4 september 2013 09:15



Jag hoppas på .. Hm en ny hästras? INTE NYA UPPDRAG SNÄLLA VI KOMMER BARA BEHÖVA BYGGA NÅT DUMT RYKTE DÅÅ.

  Gärna att de börjar skriva vad som faktiskt kommer, det är så mycket som inte skrivs som upptäcks av spelare och sprids via bloggar.

Men vad vill ni? c:

 

:-)

Av Scarlett - 3 september 2013 20:39

Eftersom vårat schema inte är klart i skolan så kan det ändras lite hursom tills dess... Vilket innebär bloggningen varieras. Just nu är det oklart om vi ska ha kortare på måndagen, kanske sovmorgon och sluta tidigare (!!) så då kan det också bli lite fler inlägg. Men det är i alla fall klart att på tis-ons slutar vi runt tre, och på tisdagar har rider jag så måste avsluta datan runt 16:00. Och onsdagar är det volleyboll så datan måste av 16:30. Med andra ord kommer antagligen måndagar bli ganska bombat med inlägg, tis och ons desto mindre och de andra dagarna normalt, beroende på vad jag gör. Men kanske 2 inlägg om dagen och som ni vet får ni rätt tjockt med inlägg på helgerna.

  Random redigering

 


Men som sagt kan schemat ändras men jag säger till när allt e klart så ni vet.

Fredag blir det tomt på bloggen för vi ska på en miniklassresa och vi kommer hem på lördag. Dock ganska tidigt så det blir inlägg på lördagen iaf!



 

Av Scarlett - 3 september 2013 12:15

Satte mig och läste biblioteket, det är väl fördelen eftersom jag kan plugga nu när jag bor på Vingården. Här finns alltid någon snäll som kan göra en tjänst och så, då får jag tid till att plugga och ha lite fritid. Dessutom känns det så fräscht på Vingården, visst?! Vitt och så, it's nice.

   

Synd att man inte kan sitta på stolarna i bibblan va? :( 

 

 

 

 

Av Scarlett - 2 september 2013 20:25

Räkna inte med många inlägg imon! Eller onsdag.

Idag blev det dåligt för datan krånglade och jag orkade inte krångla tillbaks så jag gick inte på mammas inloggning.. Där jag inte har några sparade bilder och bloggningen bara sjönk bort ehe. 


Men blir bättre mot slutet av veckan!


 

Av Scarlett - 1 september 2013 12:44

Köpte också en blå mössa (den första!!) och en blå kofta. Visserligen inte vinter än, men det börjar bli lite kyligt i luften på mornar & kvällar.
Kom på outfiten igår kväll!

   


RYTTARE
Mössa - Silvergladebyn

Tröja - Vingården

Byxor - Silvergladebyn

Stövlar - LT present

Handskar - LT present


HÄST

Träns - Marleys

Sadel - Uppdrag

Sadelfilt - Valedale



 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards