Silverwood

Alla inlägg under september 2013

Av Scarlett - 20 september 2013 16:27

Frosty bara går och går i hagen, gör inte så mycket annat nu för tiden. Inte Super heller egentligen. Ska försöka få ut de lite oftare. Kanske idag redan? 


I alla fall släppte jag ut Flamman i Frostys hage, oj vad hon blev glad! Bockade och skuttade och jag vet inte vad. Flamman bara stod i dungen och chillade :P

 




 

Av Scarlett - 20 september 2013 13:45

Har gjort hela GÅD, rh, steves och marleys och lite annat. Typ ml, vd, will och vg. Och dagens sprickor :DD Bara ett fiskeuppdrag hos Forellen som jag känner att jag måste göra. Sen är jag friiii c:

   

Sen har jag provat Ponnyloppet, och jag säger bara gud vad söt musik till det! Förstår dock inte varför vi vartvunna att få XP för detta. Tänka på alla ponnylösa, det är ju inte så att de ska vara tvingade att köpa en ponny om de inte vill. Så lite diss på det i sånnafall.



Vad tycker ni om Ponnyuppdragen och ponnyloppet? :D




 

Av Scarlett - 20 september 2013 08:32

På fredagar börjar jag kl 9 så då hinner jag logga in en stund på morgonen... Är det jag som är lite eftr eller har de börjat med "nattmorgon"? För det känns så himla mörkt haha.

   



Ha en bra dag! c:




 


Av Scarlett - 19 september 2013 20:31

Var inte bilden bara otroligt fin? ♥

 



Fina Flamman ♥





 


Av Scarlett - 19 september 2013 20:08

Ja, det var väl en bra första gång. Jag menar 4:a på mlc. Som ni kanske har märkt kör jagnästan aldrig mlc. För det är mitt hat championat. Haha det rimmade ju, hat championat. 

Men allvarligt, hur många gånger har man inte vart med där?? Och the true story is ... jag har bara 4 medaljer där :s Körde mest när jag var newbie, sen dess har jag knappt kört nånting alls där. Jag kör såå mycket hellre fpc eller gc. Gc ♥♥♥

   

Men sammanfattning: 4:a är sämsta placeringen för man är lite för nära rosett. Men bra av Morris och mig eftersom han hade gul smiley och mlc och jag asså det går bara inte. 



 

Av Scarlett - 19 september 2013 19:32

   



Tack tacktack Teddy för att du gjorde lopp åt mig! ♥ KÄMPAGLÖDEN MORRIS ♥♥♥♥ Nu ska han debutera i champis kl 20!!!!! Önska oss lycka till c:




 


Av Scarlett - 19 september 2013 16:10

I HELGEN AVSLUTAS TÄVLINGEN DÄR 3 ST KOMMER VINNA VARSIN GRATISKOD FÖR STAR RIDER I 10 DAGAR! Läs reglerna och kommentera DET inlägget,


KLICKA HÄR

 



 

Av Scarlett - 19 september 2013 15:38

Varför har vi inte höst i sso? Finns det en anledning? Kanske för att det är för jobbigt att ändra varje ny årstid, och de har varit lata och bara tagit sommar/vinter. 


Men höst finns ju faktiskt i sso, i GÅD. Men där kommer inte alla in. Dessutom är det höst ÅRET OM där. Det börjar bli lite... tråkigt i GÅD. Jag är bara där för levling, shopping eller för att ta bilder till bloggen. Eller event, aldrig utan en anleding i vilket fall.


Jag vet inte om jag ens vill ha höst överallt, jag menar det skulle kanske göra ett GÅD över Silverglade, och det vill jag inte. Det skulle kanske bli trist fort? Eftersom typ alla tröttnat på GÅD redan. 


 


Skulle ni vilja ha höst, eller inte? Mitt svar blir nog faktiskt nej, man kan ju alltid sticka till GÅD om man vill :3

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards