Silverwood

Alla inlägg under september 2013

Av Scarlett - 7 september 2013 14:09

Jag och några andra har grupptävlat! Och lite fyllohoppning, hehe :) 

 


Min hest ville inte samarbeta men men




 


Av Scarlett - 7 september 2013 12:23

Nu har jag kommit tillbaka från klassresan! :D Vi hade jättekul, och eftersom jag har sån lust så kan jag berätta lite c:


Vi spelade brännboll, fotboll, badade i havet, grillade hamburgare och marsmallows, körde burken, jag hade ett litet krig med en viss person (som jag lyckades fälla när jag låg ner!!! girl power)

Vi har kört väldigt mycket Ryska posten, det var väldigt kul! Ganska pinsamt, fast det släppte efter ett tag. :)

Några fiskade, men de flesta körde Ryska posten hihi. Vi ska köra det på rasten på måndag :p

  Det där är inte alla ;3



Snart är det vdc... Har levlat Morris lite och jag lovar, ni får ett till inlägg senare. Eller två.





 

Av Scarlett - 6 september 2013 12:00

Tävlade fgc för ett tag sen, vilket rent sagt gick åt skogen. Så jag ägnade sista biten åt en liten "tour" och fotade flera bilder men bara några blev bra, och de blev då väldigt bra. 

             


Visst blev de fina? Supernova är bra på bild.

 

 

 




Av Scarlett - 5 september 2013 20:15

Jag skrittade ner Frosty till ridhuset i en ihoppusslad oufit med plock från garderoben. 

 



Sen värmde jag en snabbis upp i A delen i trav och galopp (hamnade mitt i en Sneaky Dragons-klump, haha)

   


Jag tog de lägsta hindrena på 50/60 cm i början, hoppade lite i följd osv. Hon bjöd fint som vanligt.

   


Jag tog några skutt över hindrena på ungefär 1 meter. Hon flyger då, hihi.

 


Sen snabbt avjoggning och avskrittning och sen champis! :D 




 




Av Scarlett - 5 september 2013 16:56

Jag ångrar inte en sekund att jag köpte dig ♥

 


~ My fallen angel in the dark ~

 

 

 

 

 


Av Scarlett - 5 september 2013 15:51

Alltså, tycker inte ni också det? När man väl fått kläm på det var stjärnorna ganska enkla att klicka på förra veckan. Visst, det är bra, men de är alledeles för lätt nu tycker jag. Det är ju inte ens kul längre! Dissar faktiskt förbättringen, för mig är det en försämring.

 


Tycker ni också att det är för enkelt? Eller var det för svårt förr? Jag har märkt att det är olika beroende på vilken dator, stationära datorer är enklare att fånga på, eller ja var. 



 


Av Scarlett - 5 september 2013 15:38

Blev kär i denna outfit, riktigt snygg! Och den är då inte min, utan Lindas. Hoppas det är okej att jag lånar den! :)

 


Asså, friesrar är bara så fantastiskt vackra i gult! *-*




 


Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards