Silverwood

Alla inlägg under september 2013

Av Scarlett - 21 september 2013 13:58

                         



Orkar inte skriva nåt så ni fick en bildbomb ^^





 


Av Scarlett - 21 september 2013 13:09

 




♥ ♥ ♥





 


Av Scarlett - 21 september 2013 13:02

Har gjort två namnskyltar till Kels, varsågod c: Välj vilken du vill OCH BARA KELLY SKYSTAR FÅR ANVÄNDA DE!

   

 

 

:3

 

 

 

Av Scarlett - 20 september 2013 22:46

     

        

           

                 



Vissa av dessa är jag så sjukt nöjd med. Jag och enhörningshorn liksom <3 Jag och grimmor går inte lika bra ihop. Vilken av dessa gillar ni mest? Mina favoriter är nog Darky i de mörka skogarna, de blev väldigt bra c:





 




Av Scarlett - 20 september 2013 22:30

Älskar dig Rose ♥♥♥

       



Såhär blev min grav:

 



 


Av Scarlett - 20 september 2013 20:54

Eventet idag var en 4-kamp för starthästarna. Jag hamnade i lag med Rosen, Brit och mig. :D Ett bra team, vann varenda gren! ♥ Till vår egen ära gjorde jag denna bild, eftersom vårt lag hetter Bullarna :D

 



LOVE YOU





 


Av Scarlett - 20 september 2013 18:46

...about a horse. Hon vill ha den gråabruna smetiga hesten i Fortpinta. 

Det är... konstigt men ja.


THIS PIC IS FOR YOU

 




 

Av Scarlett - 20 september 2013 16:38

Jag tänkte visa hur jag rundar hörnen på mina bilder i pixlr. Det är jättelätt om man vet hur man ska göra! 



Gå in på ww.pixlr.com/editor. Öppna bilden som du ska använda.

     

 

 

Sen ska du använda detta verktyget:

 

 

Välj den lilla figuren med rundade hörn.

 

Ändra Border Size till ungefär 20 eller nåt.

  

Och ändra Radie till ca 100.

  

 

 

Ta bort Fill Shape, vi vill inte ha en svart ruta liksom.

 

 

 

"Markera" det du ska ha rundat. Sen suddar du bort hörnerna som blir kvar och kanske beskär bilden lite. Klart!

 

 

 

Spara bilden som PNG-fil och voíla, en rundad hörnbild!

 

 

 

 

 



Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards