Silverwood

Alla inlägg under juni 2013

Av Scarlett - 30 juni 2013 20:48

I födelsedagspresent gav mamma mig en valfri jumpsuit (vet du ej vad det är, googla) från Zalando.

Nu fick jag den! Märke 'billabong'.

Gillar den, den har som lite "hängigt" nästan som volanger högst upp ^.^ 

 




Snygg inte sant? Det var den sista de hade på lager, tur där!


 


Av Scarlett - 30 juni 2013 20:46

En rolig lista kopierad från Nicoles Seaknights blogg fireruby.blogg.se!


SIMPEL FAKTA

1. Namn? Scarlett Silverwood

2. Ålder? 16 år i SSO, 11 irl

3. Vart bor du? Valedale

4. Bor tillsammans med? Elin Darkbell

5. Husdjur? Mina underbara hästar + kaninen Snoffe

6. Färg på ditt hus? Vitt

7. När är du född? 2002

8. Vad gör du just nu? Svarar på denna lista XD

9. Vilket år tar du studenten? Ja du… 2019? Eller? XDDDD

10. Något jobb? O.o jag är ELVA

11. När gick du upp i morse? Vet inte, drygt nio typ

12. När ska du sova ikväll? Tidigt :c

17. Dagens klädsel? Tävlingskläder

19. Dagens roligaste?  När en tjej i global skrev ”fy princess inte bita de andra hästarna”

20. Har du många vänner? Ye, menar du som jag känner eller alla på min lista?

 

FAVORIT:

31. Färg?  Orange, lila, cerisrosa

22. Stad? Silvergladebyn tror jag? :P

 

SENASTE:

23. Personen du tänkte på?  Min Denise <3

24. Gången du var i Fiskebyn? Idag

25. Gången du var i Firgrove Idag

 

ANTINGEN ELLER:

26. Svart eller vitt? Svart

27. Fiskebyn eller Silvergladebyn? Silvergladebyn ofc. Fast det finns roligare saker i fiskebyn

28. Randigt eller prickigt? Randigt

 

ANTAL:

29. Personer du hatar? 2-3.. gissar bara ^^ 

30 Personer du älskar? Eri, Dessan, Elli, San, Cassie <’33

 

VEM

31. Hade du senast en KIK-konversation med? Eri Perimen hennes mobil var avstängd :c

32. Vill du kasta en sten i huvudet på? ……………

 

VAD:

33. Gör dig glad? Mina vänner, roliga minnen och roliga saker att längta till och SSO och hästar och djur <3

34. Gör dig ledsen? Att tänka på mina dvärgpapegojor som jag ångrar att jag sålde x’c

35. Längtar du till? Appaloosorna och Södra Jorvik

36. Ångrar du något i ditt liv? Isåfall vad? Ångrar mycket.. bla att jag sålde mina dvärgisar och inte gjorde en större sväng på hopptävlingen, så hade han inte vägrat igen x.x

 

ALLMÄNT OM STARSTABLE

33. När började du spela? Nån gång på sportlovet :D

34. Första klubben du var med i? Kan vara typ Dance nånting.. vet ej :P

35. Har du haft en egen klubb? Vad hette den? Delade på Sparkle Ponies med bästa Dessan.

36. Någon dröm? Få en känd klubb med mysig stämning, vinna alla champ och vara lycklig <3

37. Hur många hästar har du? 3 stycken

38. Färg på orginal-hästen? Mörkbrun med mörkbrun man o svans

39. Antal starcoins? 2442 sc

40. Antal Jorvik Shillings? 2564 js

41. Snyggaste jorvikbon HAHA? Heelt klart Ewa, Emma och May

42. Fulaste jorvikbon? Carney, Marley och Barney hehe och Mr Franklin

 

VÄNNER

43. Första vännen? Garbielle Goldwright var den första jag umgicks med som jag minns

44. En vän du mår bra när du är med: Denise Eveningwood

45. Någon som det är omöjligt att inte vara glad med: Tove Mcfield

46. Någon du lärt känna som du aldrig trodde att du skulle känna: Hm. Madelyn Flowerwright tror jag

47. Någon syster? Ne

48. Någon bror? Irl Klas & David

49. Är du gift? Nää jag är elva ;c

50. Någon bästis? ERI jag saknar dig!!!!!

51. Någon du önskar att du pratade mer med: Sandy Sleepymountain

52. Någon du har mycket minnen med: Flera, klubbishen frostmules.

 

 

 

 

<3, rolig lista!



 

Av Scarlett - 30 juni 2013 18:58

Här är lite bilder på snabba kläder och snabb utrustning! Mest för kul, men nån kanske får nytta av det?   

 




 

Av Scarlett - 30 juni 2013 15:50

Idag var jag och mina kära vänner Linn och Saga + deras mamma Mia + min mamma på en liiten liten bakluckeloppis. Ingen jättekul loppis, bara tre stånd..

MEN det fanns ett roligt stånd fullt med tumlade och polerade stenar, gissa vad jag köpte? Stenar!!! 

Två fina platta som skivor, hur underbara som helst, i promise you. Även en liten påse full med små blanka stenar, väldigt coola och häftiga. O så ett hjärta i rosenkvarts (95% säker på att det är rosenkvarts) som var väldigt sött. Plus två lösa stenar, en röd lite häftig sten och en annan häftig sten som inte går att beskriva riktigt. Så ni får bilder på allt!                  



Är inte stenarna underbara?? Särskilt de som jag höll upp mot ljuset, platta men snygga som f*pip*n




 



Av Scarlett - 29 juni 2013 21:15

Många klagar på att vissa sänker sin Fps och därmed laggar (rör sig hackigt, blir snabbare). Jag tycker också det är taskigt mot oss som inte fuskar. Igår till exempel fick jag en viss person (säger inte vem) att sluta lagga på champen, för det är väldigt orättvist.


Det jag ville säga är också att vissa laggar pga att deras dator är seg, eller ja, kanske har trådlöst nätverk som den jag sitter vid nu. Jag kan väl anta att jag laggar lite, då min Fps ligger på nånstans mellan 10-41 hela tiden. Hehe.

 



Så, detta inlägg = Jag tycker lagg är taskigt i champ, vissa laggar inte med flit utan för att datan laggar, och min fps är låg pga trådlöst nätverk. Punkt.



 


Av Scarlett - 28 juni 2013 18:33

Jag och Darky tränar balansgång på det lilla skjulet bakom Avalons hus. Man lär sig även lite flygövningar!


 





 


Av Scarlett - 28 juni 2013 18:22

Här är en somrig bild, även bidrag i Alice Winterbells tävling. Fina pållen!


 



_____________________________________________________


Kan tillägga att det blir dåligt med inlägg från o med idag till nästnästa vecka. Och sen kanske 1-2 inlägg, sen paus igen. Ca en vecka, kanske mer.

Anledningen är att jag nu på måndag ska till Norge, vara borta 8 dagar alltså komma tillbaka tisdagen veckan därpå. Sen ska jag efter ca en dag hemma iväg till Harö (skärgården, frendelitos) och vara där i några dagar, sen ska mamma hem och jag stannar kvar o sover hos vår granne aka min väldigt braiga kompis Fiona. 
Därav dålig bloggning. Förberett ett tidsinställt till måndag och ett på tisdag men jag tänker fanken inte sitta i timmar för att skriva fler. Ni får hålla ut.




 


Av Scarlett - 27 juni 2013 18:00

Hejhopp!
Eftersom Gyllenåsarnas dal är väldigt vackert så tänkte jag lägga upp några proffsigt (not) tagna bilder av mig!! :D


               





 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards