Silverwood

Alla inlägg under juni 2013

Av Scarlett - 14 juni 2013 16:48

Hello and goodday :3


Det är så här att jag tänkte fixa en sommardesign till denna kära bloggish. Somriga färger, somrig header, somrig namnskylt och u know. 
Dessutom har jag just gjort det till en liten söt ponny istället för en mustasch! ♥



Gullig va!? :D


   

Well, nu ska jag göra nåt c8


Av Scarlett - 14 juni 2013 16:23

Hejsan alla fina readerz!

 


Idag är jag på gott humör. Gissa varför? 
JO FÖR FRÅN O MED NU................................................

.............


det ska egentligen stå Har jag inte Jag har

 

Min status right now: 

# Sitter i min mysiga säng med mitt mysiga täcke

# Har mina mysiga egengjorda fleecevantar nära till hands vid lust att ta på mig dom.

# Dricker te & äter digestivekex

# Har min bästa vän datorn i knät

 

Var inte det en trevlig status? Nu ska jag spela sso och typ lite så.

 

Adios.

 

Av Scarlett - 14 juni 2013 15:00

Måste säga att posteffekter gör det bra mycket coolare! Det känns verlkigen nice att rida då.


Detta är några dagar gamla bilder på när jag o Super var ute på en mysig promenad runt Moorland, stranden, Doyles kyrka m.m :)

       





 

Av Scarlett - 13 juni 2013 20:18

Här är 7 fina bilder på Darky, love it! ♥

             



Är det bara jag som älskar dessa bilder? 


Av Scarlett - 13 juni 2013 12:30

Uschabuscha, bara jag som hatar att vara här inne? Det är så hemskt kusligt och dant. Första gånge man kom in här var det ju mest spännande. Nu är det lite läskigt, tkr jag :c

 

































 


Av Scarlett - 12 juni 2013 15:24

OMG HARNI SETT DESSA??!?!?!?! SÅ. FIIIINA. DET. ÄR UNDERBART. ATT. RIDA. PÅ. EN. SÅN.


Darkshadow är vårt nya tillskott, en vältubildad dressyrtjej på 9 år. Hon älskar sånt som ,you know, visa upp sig. En mkt stolt och graciös varelse som bara är MIN ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Några bilder: c:

   

 

 

 

Ska nog göra en ny header på fredag. Ni vet, Darky måste vara med och så ska den bli lite mer somrig ;) Mer avslöjar jag inte ^^

 

 

Du kan även läsa om Darhadow i menyspalten till vänster!

 

 

 

 

 

 

 


Av Scarlett - 12 juni 2013 15:00

Ni vet när man loggar in, när det står Kopplar upp mot spelservern, loggar in på spelservern, already logged in alswhere... blablabla så kan man göra en sak :)
Det där med att redan vara inloggad är för att Ostis och jag delar på samma, alltså om hon är inne står det bara att det är "upptaget". Då prövade jag en sak. Nämligen att låta den stå så och rulla på i bakgrunden, ni vet att man ser Silversongfloden då. Det lät jag passera, och det var hur najs som helst! Du åker iväg jättelångt, sen plötsligt snurrar allt runt, lol ^^


 

Av Scarlett - 12 juni 2013 10:30

Det har slagit mig att jag inte på väldigt länge tagit upp ämnet mina djur. Så, nu får ni en titt på vad jag har husdjur irl :)



Dina

Greyhound

Född 2003-06-15 i Irland

Dinisen kommer från ett hundstall i Irland, där de hade gett henne tak över huvudet. Hon är en gammal "spring/tävlingshund" alltså har vart med i lopp. Men ägarna tyckte inte hon var tillräckligt snabb, så de gjorde sig av med henne. Vi köpte henne för bara 4000 kr, och nu, flera år senare, är hon den snällaste, gosigaste och mysigaste vovven evurz! ♥

 




Noni ☻

Guldhamster

Ca ½ år

Noni är en lite skygg men ändå halvtam hamster medvärldens lenaste päls! Han gillar sallade, men inte morot. 

 





Det var lite info om mina nuvarande djur :)


 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards