Silverwood

Alla inlägg under juni 2013

Av Scarlett - 1 juni 2013 17:41

Tränade lite dressyr i VGpaddocken innan det är FPC nu. Tränar dock inte så mkt på svåra grejer, utan mest på volter, halvhalter, ridvägar och övergångar. Det gick bra det med :D

Men nu, tagga Fort Pinta Champ!  Drygt tio minuter kvar :)





 

Av Scarlett - 1 juni 2013 17:11

Håller på o hoppar lite "naturhinder" vid galoppbanan. Inte bara naturhinder hehe, även lite skrot och skräp som står ivägen :D
Frosty hoppar verkligen monsterhopp, men det gör inget, för höga hopp är lika med högre hoppklasser.


Hursomhelst skötte hon sig jättebra och vi hoppade över ett väldigt högt hinder som hon klarade galant :D


Sen red vi lite slalom mellan lite buskar för skojs skull :3


Fin redigering va? C;

 



Jag tror att det blir lite dressyr på VGbanan nue c:




 

Av Scarlett - 1 juni 2013 16:53

  


När började du spela SSO? Minns inte.. 2011 eller 2012


Har du fler hästar än Frostdream? Två till


Vad heter dina andra hästar? Snowmagic & Dremwalker


Favvooutfit på SSO? Mina westernkläder eller mina snabbkläder


Var i SSO är du mest? Oj.. Det var en svår fråga.... Jag brukar vara på olika ställen hela tiden... Så jag säger Jorvik!


Har du vunnit många championat? Ett guld i FGC, sen några brons & silver.


Tack för intervjun! Varsegod! :)




 

Av Scarlett - 1 juni 2013 16:45


Vad heter din häst? Darkprince


Varför började du spela SSO? Jag läste det i Juliatidningen


Vilken favvoplats i SSO? Hajtanden, det ligger nära Jarls gravvalv :D


Vilket hemstall och varför just det? Steves för att det ligger så "centralt"


Har du fler hästar? Ja en till


Har du en SSOblogg? Nojj


Bäst med SSO? Att kunna rolla med vänner


Tack för intervjun! TACK FÖR ATT DU INTERVJUADE MIG! :D






       


Av Scarlett - 1 juni 2013 13:12

Hellu :D


Innan VDC så önskade mig Lucy Westlake lycka till. Jag tror det var därför det gick bra   


Jag kom nämligen tvåa!!!!!! C8

  


Seriöst ungefär såhär var det:

Jag fick min vanliga grupp, gr2. Den enda stora fienden var Elizabeth Highstar. När vi startade kom jag iväg bland de tre första. Jag råkade slå i ett hinder, så låg jag på femte plats. När vi hoppade över bryggan låg jag fyra tror jag. Jag och Jamie Masternight låg sedan jämsides ända fram till man passerar VDstallet. Där fastnade även en anna tjej, så jag hade endast Elizabeth framför mig. Sedan var det så kort bit kvar så det var ingen svårighet att hålla placeringen!
När jag insåg att jag kanske skulle få rosett, började seriöst mitt hjärta banka så jag kände det. Mina fingrar började faktiskt att skaka. Men det gick banne mig vägen! :D




 

Av Scarlett - 1 juni 2013 12:48

Håller på o samlar ihop till  snabbare kläder till championaten, you know. Jag skrev ju det tidigare. Idag köpte jag lilarutiga byxor! Saknar bara Jorviks Populära ridstövel och en sadelfilt.

  
Nu är det VDC, skriver hur det gick sen!



 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards