Silverwood

Alla inlägg under juni 2013

Av Scarlett - 19 juni 2013 22:03

Gäsp, nu ikväll har jag planterat lite på baksidan av huset :D
Fint?

 



Iaf, godnatt! <3

 

Av Scarlett - 19 juni 2013 21:01

Alltså nu börjar jag bli lite irriterad. Jag läste visserligen alldeles nyss i globalen av GME att de har fullt upp, men att bara unna oss detta som uppdatering!? Jag går o väntar typ halva veckan och det jag får är tråkiga blåa och mer utrymme... Förut var uppdateringarna stora och roliga.. Nu innehåller de ju knappt något :c Och förra veckan var det bara Friesers... Hm, jag är lite besviken. Men vem vet, kanske fixar de just nu för Södra Jorvik? =D

 




Bara att hoppas på bättre nästa vecka! Dock kommer jag vara på ridläger då :/... Men kanske kanske blir det uppdatering på bloggen ändå.. Fast inte av mig ... Ni får se vem om det blir! Inte säker än c;



 

Av Scarlett - 19 juni 2013 20:49

Hejsvejs igen :D


Frosty o jag unnar oss en väldans massa lathet just nu, det enda vi gör är typ att sticka ut på skogsturer, och tralla runt i byn utan att ha nåt att göra XD


Men just nu bergsklättar vi lite på några berg i Valedale, om jag inte är helt korkad är detta nästan första gången gumman klättar :D

 




Såhär ser mina tankar ut nu i sommar: Hårdköra i 2-3 veckor, alla tävlingar varje dag med Darky, träna pållarna typ varannan dag, sen lata sig resten av lovet och typ bara göra i Firgrove och Valedale, och chilla i mitt fina hus sen c8


Bra plan, right?!? ;3


 

Av Scarlett - 19 juni 2013 20:15

Hejsvejs!


Idag red jag i lugnt tempo genom Hollow Woods med Supernova, en vääldigt mysig skogstur med min fina ponny. ♥


   



Sen red vi dressyr vid Steves, tränade mkt på volter, ställning och böjd i kroppen. Sen i slutet även på tempoväxlingar och halter, och övergångar. Lite halvhalter. Hon lyssnar bra på skänkeln må jag säga!!


   



Okej well, nu ska jag skriva en till sak om Fortbelle ;*

 

Av Scarlett - 19 juni 2013 08:58

 

Man vet ju aldrig med vårt SSO-team, men jag hoppas på snygg och billig utrustning, nya spännande uppdrag, att antingen shoppen vid observatoriet öppnar, eller provrummen i Sgb. Och förstås nya hästar :D


 

Av Scarlett - 18 juni 2013 20:32

Nu efter GC (som jag kom 4a i) bestämde jag mig för att jogga lite. Denna runda blev det!

 


Jag diggar faktiskt den vägen, det är enkelt och bra att jogga på. Går lika bra åt båda hållen.



Men jag behövde bli lite svettig haha, har latat mig så mkt senaste tiden!




 


Av Scarlett - 18 juni 2013 19:12

Jag funderar på att skaffa lite kaniner nu när jag har chansen. De man jagar är så tama så de kommer ju när man ropar haha. Nä men de är ganska tama... 

Ska kolla om det finns möjlighet att köpa.. 
Annars kan ju Snoffe gå ute bara ;)

 






 



Av Scarlett - 18 juni 2013 18:15

Gah, tredje gången på dagar jag tagit silver i champ :D Men det är gött med en rosett i GC också, vår första där (!!). 

Nova har verkligen varit duktig de senaste dagarna, nu taggar vi GC kl 20! Verkar inte vara något FGC kl 19, som det borde :(

 



 


Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards