Silverwood

Alla inlägg under juni 2013

Av Scarlett - 22 juni 2013 13:30

 

En bild säger mer än tusen ord. ♥






 

Av Scarlett - 21 juni 2013 22:59

Fick smaka lite glass och äppeljuice (jag hatar kolsyra ja) av Elizabeth, men hon hann inte sätta sig då Fripp tydligen ville snacka </3

Men det var gott som satan!

 



Nomnomnom, godnatt! >:D



 

Av Scarlett - 21 juni 2013 21:46

Ridläger mån-fre, V. 26


Norge Måndag V. 27, borta en dryg vecka


Skärgården 2-3 veckor, V. 28?


Gröna Lund med kompis, maybe lördag v. 26


Detta är mina stora sommarplaner! Känns skönt att ha någon vecka att bara ligga och chilla som en rosa fin lax i hängmattan oxå.


Puss!


 

Av Scarlett - 21 juni 2013 21:05

Japp, idag lite innan 21.00 gick VDC. Jag hann, det var 2 sekunder kvar, fatta vilken tur!!!

Det var ju lite bråttom så blev ingen dubbelkoll att allt snabbt var med. Lyckligtvis var nästan allt med. Saknade tyvärr min fina Sgjacka, så fick ta I love Jorviktröjan, den ger ju faktiskt oxå 8 i snabbhet, bara lite mindre i hoppa.

Sen fanns inte mina älskade stövlar med, så fick köra med några skitdåliga från dressyrdeluxet.


Men det gick vägen! :D


Bortsett från att jag slog i ett hinder gick det galant, trots  begränsningarna.

Fick silver, tyvärr är det brons och guld vi behöver :( Jaja, tvåa är verkligen inte dåligt! ♥ Får väl nöja mig ocg tagga inför FGC kl. 22.


Ni får väl kanske veta hur det gick där om det inte gick superdåligt!

 

Kan förresten tillägga att jag körde med Frosty - en mkt ung men duktig talang, som endast deltagit två ggr i champ, och hela tiden fåt bra placeringar (GC-5a och VDC-2a).




 

Av Scarlett - 21 juni 2013 11:00

   Glad midsommar alla älskade människor!!!!! ♥



 



Ja, ha det trevligt nu! Inge mer bloggande idag för mig!   





Av Scarlett - 21 juni 2013 10:42

Hejsan och glad midsommar! (Det kommer ett inlägg med en midsommarhälsning)


Eftersom att Ostis var inne på SSO och jag tänkte låta henne vara det fram till ungefär kl. 11, så spelade jag lite MSP. Moviestarplanet. Moviestarplanet.se.

Det är väl rätt skoj men enkelt att tröttna på, jag spelar nästan aldrig ^^
Men om ni vill adda mig heter jag Fanny150 :) Är i lvl 12, har typ 15 husdjur och VAR ihop med typ världens bästa kille. Iaf, Msp är en utväg!   



Gamla bilder från när jag och Eri krigade i Gallerian.

   



 

Av Scarlett - 20 juni 2013 21:12

Har med detta inlägg skrivit 11 inläg idag. Och fått 201 besökare :D Det är visserligen inte rekordet, det är 390 typ :P

Men tack iaf! Jag börjar få höga siffror på statistiken!



 

Av Scarlett - 20 juni 2013 21:05

Hejsan c8


Satte upp en hängmatta som låg på vinden i huset.. Elin har nog gömt den där XD (Elin Darkbell och jag delar hus i Vd)

 

Det börjar bli riktigt hemtrevligt här nu ^-^




 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards