Silverwood

Alla inlägg under juni 2013

Av Scarlett - 11 juni 2013 21:00

Hejsan svejsan:) Har kommit på några bra sommarhagar i Moorland, dock kmr vi ju bo i VD & VG. Men ändå, en liten tid c: Jag tycker det var bra med utrymme, gräs och även lite skugga :)


 


 



Vad tkr ni? Måste snacka med Ostis.

 


Av Scarlett - 11 juni 2013 19:49

Vart och handlat IRL med mami :3 Jag köpte lite skor inför sommaren; Ett par gulliga "tygskor", superfina sandaler och ett par svarta ballerinaskor med små fejkdiamanter på. Tkr själv att det var fina grejer det   

           


Sen var min älskade hund tvungen att undersöka vad det var för nåt som låg på golvet, så söt! ^~^

 

 


PS. Bara jag som längtar asmkt till imorgon?!?!?

 

 

 

Av Scarlett - 10 juni 2013 20:25

Som jag hoppas att alla vet så uppstår det en regnbåge när det regnar och solen lyser samtidigt. Det gände nu, och det blev en fin rund färgglad båge som gick att fota :D

IRL
Av Scarlett - 10 juni 2013 18:03

VET NI VAD SOM HÄNDE KL. 18.00 idag ?? :D


JAG TOG BRONS I FPC! FATTA VAD COOLT! c:



 

Jo, jag är lite sur på Eri för hon övergav mig bara för att gå till tåget töntigt tidigt. Men, hon är och förblir den tidsoptimist hon är.

Hursomhelst skulle jag kunna gråta (nästan) för detta. För jag är så sjuuuukt happy :) 

 





Så, Eri, känn dig krossad   

ta inte illa upp

 

 

 

 

 

 

 

 


Av Scarlett - 10 juni 2013 16:17




OOOH IIIH AAAH EEEH ÅÅÅH ÖÖÖÖH ÄÄÄH YYYH UUUH   

 

 


Snaart är pluttan i lvl 15 :D Brukar inte blogga om när jag levlar hästar, men detta kändes så världshistoriskt att det var värt ett eget blogginlägg . :)




 

Av Scarlett - 10 juni 2013 15:47

Idag tänkte jag ta upp ett ämne som ganska ofta blir fel. 

Jag tänker nämligen snacka om SS (StarStable) och SSO StarStableOnline).


Då tänker säkert många av er "Men hallå, det är ju samma sak!"

Men tänk för det var inte sant. För att SS och SSO är ganska olika saker.


Men, till saken. SS är då förkortning på StarStable, vilket de 4 PC-spelen om Höst-Vår-Vinter och Sommarryttaren som inte är onlinespel.


SSO är ju förkortning StarStableOnline, det som de flesta spelar som läser min blogg. 

 

 


Förstår ni skillnaden? Ska jag förklara en gång till? SS är ett PCspel och inte något annat. SSO är det onlinespelet och inte samma sak som SS.

 

 


Alltså är det egentligen fel att säga SS om SSO. :-)



 








 


Av Scarlett - 9 juni 2013 18:58

Alltså... Älskar Anne i SSL 1 när Lisa & Anne träffas för första gången, hon kan verlkigen det där med att skryta ;P


 





c:



 


Av Scarlett - 9 juni 2013 17:51

Gick med i Frost Mules idag, Dessan upplöste våran ridklubb :( Den var dock ändå opopulär , så det spelade inte så stor roll... Istället för ett möte så körde vi lite kurragömma :D Det var kul ;)

 



Har dessutom skrivit två noveller som jag ska tävla med i en PennyGirltävling. Man kan vinna en iPad mini :DD Måste fock välja bara en av de.

Eri, kolla din mail. Du får avgöra.


Tänker bara avslöja att de heter 'Cirkuslycka' och 'Att fatta beslutet'.





 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards