Silverwood

Alla inlägg under juni 2013

Av Scarlett - 9 juni 2013 10:51

   Ska försöka göra så mkt blåa som möjligt idag, måste ha JS och vill att Brownien kommer till lvl 14 idag... Så ja, hårdträning är det :)


  


 








Av Scarlett - 8 juni 2013 19:19

Alltså, är detta verkligen värt pengarna? Jag menar, du får 35 JS för att rida till det mest avlägsna Fort Pinta. Från Silvergladebyn. Hm... Jag skippade det uppdraget idag för det är seriöst inte något som jag gärna gör :c Jag blir 35 JS rikare på att slösa tid, tkr jag.

 


Hm, det är lite dumt att inte få 55 för minst.




 


Av Scarlett - 8 juni 2013 19:01

Nu ska jag ha en liten tävling här på min kära blogg, nämligen...:



iPhoneare VS. Androidare är en tävling som jag hoppas ni gillar! :D


Jag antar att alla i detta land vet vad en iPhone är, för er som inte vet, är det nog den populäraste mobilen i världen. Jag skojar faktiskt inte. Sen har vi ju oxå vår kära android. Det är näästan som en iPhone, alltså en touchmobil. Fast det är ingen iPhone.  Det är helt enkelt så alla touchmobiler förutom iPhones som kallas android. Nu är det så att jag är androidare, jag har en Xperia U (den på bilden). 


Tävlingen går ut på att ni ska rösta på eran favorit, eller om ni har en iPhone borde ni rösta på det, etc. 

Sen efter denna röstning, som slutar om två veckor alltså 15/6-13, så kommer ni få skriva hur eran dröm-touch-mobil ser ut. Det kan vara en som redan finns, som är jättedyr typ, eller om du har något som du vill ha på din drömmobil. Det kommer mer info om "andra tävlingen" senare. 


Alltså så ska ni kommentera detta inlägg och skriva om du röstar på iPhone eller Android (android är t.ex Xperia, Samsung). Sen får vi helt enkelt se vem som får flest röster! Rösta på!!!


 IPHONE har 1 röst

ANDROID har 1 röst

 

 

 

Av Scarlett - 8 juni 2013 08:33

Jag ligger bredvid Osten i väntan på att hon ska vakna, lol.
Nu började hennes brorsa spela dålig musik >.> Högt oxå XC

Jaja, pussi

En gammal bild på min fina kisse <3

IRL
Av Scarlett - 7 juni 2013 22:15

OJOJOJOJOJOJOJOJOJ Frieser i sso, vem längtar inte?! :D Ge mig nuuuu xc Här ska köpas.. <3

Av Scarlett - 7 juni 2013 14:30

Ja, frågan lyder: kommer det någonsin att hända något med detta ställe mer? Nånsin? Kommer de där dörrarna öppnas, kommer Justin stå där när han är tillbaka eller nåt?


   




Åh, tänk vilka perfekta små "uteboxar" detta hade varit! Gud jag skulle använt dessa 24/7 om det inte var för att det är en osynlig mur där :c

 




Ja... Det är väl bara o drömma vidare...



 

Av Scarlett - 7 juni 2013 10:00

Ojojojojojoojoojoojojooooooooooooooooooj. Kolla på detta:

 


Det du ser nu är kartan på det stängda området. Som alla längtar till.

Det går att hitta både det ena o det andra... Seriöst, det är så många namn! Nu blev man ju jätteotålig!!
Dessa namn hittade jag:

  • Södra Jorvik
  • Grådaggsbergen
  • Östra sluttningarna
  • Östra Epona
  • Västra Eponia
  • Eponasjön
  • Piratgrottan
  • Solnedgångens holmar
  • Fort Maria
  • Nya Hillcrest
  • Nya Hillcrest stallet
  • Gamla Hillcrest
  • Sjöhäststranden
  • Sjöhästklippan
  • Den brutna tandens ö
  • Gröndal
  • Devils gap (tror det är Djävulsklyftan)
  • Höggården
  • Låggården
  • Västerros gård
  • Paddockön
  • Jorvikstallets bygd
  • Bedrövade Dews farm
  • Brådnäset
  • De bortglömda fälten
  • Grytan
  • Fornåsborgen
  • LocationWolfHellnn_ (det måste vara ett ofärdigt ställe)

Najs va? SÅ mycket nytt, nu får de banne mig öppna det där!!!

  





Bajjbajj c:

 

Av Scarlett - 6 juni 2013 20:46

Dessa grejer önskar jag fanns på SSO... Vissa av de finns nog inom en snar framtid! :D




Vore det inte kul med dessa grejer?   









   

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards