Silverwood

Inlägg publicerade under kategorin Vinter/Jul 2013

Av Scarlett - 6 december 2013 15:31

Ja, nu var det det här med dubletter. Jag gillar de inte, varför liksom? Jag vill ha resten av stjärnsettet, men chansen att jag får det är egentligen så himla liten. Jag skulle kunna få dubletter resten av tiden istället. Men som tur är får man det bara ibland!

Det kanske är bra på hästutrustning om man har flera hästar, men jag har både dubbla vantar, tröjor, skor, byxor och för att inte tala om tränsen och manrosetterna. Usch, hate it! >:(

 


Psst! Julkalendern kommer i kväll!




 



Av Scarlett - 1 december 2013 16:39

Wii, nu sätter jag in juldesignen, bloggen stängs ner 5 min! Ni hinner säkert inte ens se detta innan den är uppe, but I don't care ;)




 

Av Scarlett - 28 november 2013 15:00

Eftersom jag aldrig tidigare gjort dessa uppdrag, så var de helt nya för mig! Jag gillar de absolut :D

   





 

Av Scarlett - 22 september 2013 09:50

Åhh jag vill göra min vinterdesign nu!! :c Men det är för tidigt... Jag vet precis när jag ska börja med den. När den första snön faller här där jag bor så börjar jag. Eller om det inte blir så mycket snö så kan jag ju börja när snön faller på sso i alla fall ^^

 

I vinter flyttar vi till Steves gård, är det inte han som håller i juluppdragen? I vilket fall är det nära till Silvergladebyn där det antagligen kommer vara mest julstämning. 



Vart ska ni bo i vinter? :)




 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards