Silverwood

Alla inlägg under januari 2013

Av Scarlett - 19 januari 2013 14:45

     Alltså.

Jag har en läskigt läskig tunga.


Ni vet dom där ..öh.. Juste, papillerna. På tungan. En av dom har typ lossnat lite, den sticker ut och det är fett läbbigt


Men snart, jättesnart ska jag till Eri.

Ooh så spännande   För Clara vet inget och vi har en liiten överraskning till Linnéa också. Pirripirripirrig.   


Nu ska jag åka. Ses senare typ.


Av Scarlett - 19 januari 2013 14:10

 

Jag är så cool.


 

Av Scarlett - 18 januari 2013 18:20

Ja, nu har jag rensat ut Dokument och Bilder på "min" bärbara. Jag vågar inte kallar den för laptop. Den är tung och inte direkt platt. Men bärbar är den så den är och förblir kallad det. Men jag har rensat ut jättemycket onödigt, det känns bra   


Nu är det bara en knapp dag tills vi ska över hos Erika... Oh så jag längtar   


Vill ni se vad jag har ritat? Jag har gjort en teckning med mina luktpennor jag fick i julklapp. Dom luktar som den frukten som den föreställer   


 

Fint? :-)


 




Gör ett MSPinlägg snart   


 


Av Scarlett - 17 januari 2013 20:38

Ja, Hiss eller Diss. Med låtar. 5 Dissar jag, 5 hissar jag. Snabbt måste det gå så jag inte är trött imorn.   

Okej, jag är redan trött och mina ögon kommer snart ploppa ut,men jag fortsätter. Ändå.


HISSAR JAG:



Ke$ha har en sån röst. Har lyssnat på den hela kvällen.



Typ mäktigast i hela världen. Ever ever ever ever ever.



Beth's version av Don't you worry child. Den är nästan lite bättre än orginalet.



Den är jättejättejättejättejättejättejättejättejättejätte


bra. Jättebra.



Tack CloakClurken för att du upptäckte denna låt åt mig. Den är asbra.




JAG DISSAR:


Sämst. Dålig.


      Rolig, men töntig och helt fruktansvärd *.*


Okej, dissar inte så många låtar då. Men det finns fler bra än dåliga låtar, plus att vem fanken lyssnar på dåliga låtar?? 


 

Av Scarlett - 15 januari 2013 16:35

Jag och Eri satt liksom med numret inslaget och bara redo att klicka, men så kom den och jag klickade, Eri tog mobilen - Men det var upptaget!! Jag kan svära på att vi var först. Men.. Det var Locked out of helgen med Bruno Mars, jag är säker på att vi kom först!! Annars kom vi tvåa. Den där Jessica i Umeå, innan du dör är du död.

Alltså, öh.. Det är Rix Fm vi snackar om här.

Av Scarlett - 14 januari 2013 17:32

Jag och Eri spelar dator och RitaGissa på våra mobiler. Det är jättekul :-D
Så.. Vi gjorde en choklad-banansmoothie. Gottgott, men på övernattningen så satsar vi nog på en bärsmoothie. Ja. Men RitaGissa är askul! Det är en app :-)

Somsagt, öh.. Öh. Hejdå :-P

Förresten, den här bilden lyckades jag ta på min hund i morse.

Av Scarlett - 13 januari 2013 16:50

Oki, Eri ville bedöma min blogg så då tänkte jag skriva ett inlägg om det.

Först kan jag bara lägga till att hon just lyckades smälla till mig i skallen med laddarsladden. Hon vet inte hur hon gjorde.


Men i alla fall, hon ska bedöma Headern, menyspalten och inläggen. Go!


Header: 8/10 poäng. Kommentar: Den är bra men lite ointressant. Men den är bra.


Menyspalten: 9/10 poäng. Kommentar: Cool, och det är roligt med bananerna och den gulliga grisen.^^


Inlägg: 8/10 poäng. Kommentar: Roliga roliga roliga, hejdå. Hade bråttom. 


Det var Eri's bedömning. Får se vad jag gör för inlägg strax. Kanske en bildbomb eller så. Ja. Vi får se.



 

Av Scarlett - 12 januari 2013 19:35

Jag kom på mi själv med att göra ett inlägg om dom coolaste smileysarna jag kan hitta   Så jag skriver min tolkning av dom, min reaktion och vad jag gillar med dom. Let's see the smilies!


  - JÄTTELEDSEN - jag reagerar inget särskilt. - Jag använder den när jag är asdeppig eller ledsen, den uttrycker det så bra :-)


  - Crazy gubbe ^^ - Jag fnissar åt tokstollen xD - Använder den oftast när jag kommit på nån helt awesome och töntig idé.


  - SNIGEL :D:D:D - Jag skrattar inombords åt den där - använder den inte direkt.


  - Skidnisse - Jag flinar töntigt när jag ser den - använder den inte.


   - Cool dummis - Jag bara tänker att den är så himla AWESOME - Använder den nt så mycket.


   - BAJSKORV - Jag bara känner kärleken till denna uttryckliga smiley - använder den inte.


   - Idiot som spelar bongotrummor - Andas ut av skratt typ^^ - Använder den inte så mycket men när jag gör det så är det nåt urtöntigt på G.


  - Clown - Awesomeee - Använder den nt så mkt.


 - GALEN FLYGGUBBE :D - Ler bara fånigt mot min älsklingssmiley - Använder den när jag får lust.. ^w^



Det var allt ;)

 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards